Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som bruker det? Synes dere det er praktisk(i hvilke situasjoner?), hva får dere plass til i, bruker dere disse som kan vikles rundt/festes på hånden, eller bruker dere helst vanlige uten stropp?

For dere som lurer, JA, jeg tenker på å kjøpe en clutch til sommeren. :P Det er så mange tøffe varianter der ute, men jeg er litt usikker på hvor mye det egentlig vil bli brukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som bruker det? Synes dere det er praktisk(i hvilke situasjoner?), hva får dere plass til i, bruker dere disse som kan vikles rundt/festes på hånden, eller bruker dere helst vanlige uten stropp?

For dere som lurer, JA, jeg tenker på å kjøpe en clutch til sommeren. :P Det er så mange tøffe varianter der ute, men jeg er litt usikker på hvor mye det egentlig vil bli brukt.

Har kjøpt et par på Ebay. Perfekt å ta med på byen, trenger ikke så stor veske da. De er uten stropp.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg mener vel at de bør være uten stropp...

Har noen, men bruker de sjelden.

Kult eller ikke, jeg finner de særdeles upraktiske - må jo holde på den med hånden hele kvelden

Gjest Kanelia
Skrevet

Har to stk. (uten stropp). De er kule, men veldig upraktiske så jeg bruker dem ikke så veldig ofte nei. Passer best til fest eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...