Mediocre Skrevet 4. juni 2007 #1 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg var på middag hos en kar i helgen, hadde truffet ham ute på byen en gang tidligere (bare snakket litt sammen), så inviterte han meg på middag. Vi spiste, og satte oss i sofaen og så litt på en film. Når klokka nærmet seg 1 spurte han om jeg ville overnatte der. Er det litt drøyt eller er det jeg som er prippen? Jeg kjenner han som sagt ikke, og dette var den første daten. Kanskje var han bare interessert i en ting, men i ettertid har jeg fått en del meldinger og telefoner fra ham.. Han var litt for pågående for min smak, så lurer på om jeg bare skal droppe hele greia. Meninger.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 9. juni 2007 #2 Del Skrevet 9. juni 2007 Det kan ha vært et forsøk på å være hyggelig, og ikke nedvendigvis bety sex... Om du trekker for dette ene - hva sier mage følelsen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. juni 2007 #3 Del Skrevet 10. juni 2007 Da er nok jeg også prippen. Uansett om det ikke betyr sex så synes jeg at det er litt for tidlig. Jeg ville nok ikke takket ja til et sånt tilbud uansett. Iallefall ikke når man ikke kjenner hverandre. Hadde det vært en man kjente fra tidligere men nå nettopp hadde begynt å date synes jeg saken stiller seg litt annerledes. Men som Nyanaeve sier så kan det jo hende at han bare prøvde å være hyggelig og at han ikke mente noe mer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 13. juni 2007 #4 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg forstår at du ikke overnattet og synes det kanskje var litt rart spørsmål så tidelig. På hvilken måte sa han det da og hvordan meldinger har han sendt etter helgen? Hvis det lyser av han at han bare er ute etter sex, og du er ute etter noe litt mer seriøst, så ville jeg kanskje vært litt skeptisk hvis jeg var deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. juni 2007 #5 Del Skrevet 13. juni 2007 Kanskje han bare var trett og ville sove? Klokken var jo ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 14. juni 2007 #6 Del Skrevet 14. juni 2007 Drøyt å komme med et slikt tilbud? Om du synes det er du i alle fall i mine øyne ganske prippen. Du står jo helt fritt til å avslå. Det samme gjelder evnt slibrige meldinger etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 14. juni 2007 #7 Del Skrevet 14. juni 2007 Kanskje han bare var trett og ville sove? Klokken var jo ganske mye. Jepp, tenkte eg og. Ein grei måte å vere høflig og samstundes vise at no er det natta. Tykkjer sjølv det er vanskeleg med gjester som ikkje går til midnatt, koss ska ein bli kvitt dei uten å sei rett ut at dei må gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rydberg Skrevet 16. juni 2007 #8 Del Skrevet 16. juni 2007 Det kan ha vært et forsøk på å være hyggelig, og ikke nedvendigvis bety sex... Om du trekker for dette ene - hva sier mage følelsen din ? Det slår meg som særdeles usannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2007 #9 Del Skrevet 16. juni 2007 Han hadde deita deg og vist frem reiret som siste glasur på kaken! Klart han trodde at han skulle få snøret i bånn, men kamuflerte det bak en fasade av gentelman takter! Ho ho! Pluss i margen for å ha følt med i timen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 16. juni 2007 #10 Del Skrevet 16. juni 2007 Det slår meg som særdeles usannsynlig. Agreed. Det slår meg også som særdeles usannsynlig at hun kommer til å overnatte hvis det ikke har vært annen fysisk kontakt i løpet av bekjentskapet. Kun menn kan gå fra prating --> penetrasjon. Nå vet jeg uansett ikke om dere har holdt hender, kysset eller kost på noen måte. Ikke særlig smooth overgang hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 16. juni 2007 #11 Del Skrevet 16. juni 2007 At du ikke lå over ga kanskje mersmak? Jo, jeg syns det var litt drøyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juni 2007 #12 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Nei hadde du hatt lyst til å overnatte, så hvorfor ikke? Har du lyst har du lov! Jeg lå med typen første natten.Klarte jo ikke å holde fingrene unna og vi er nå enda sammen etter ett og ett halv år Endret 17. juni 2007 av Mysticgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 18. juni 2007 #13 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvis han brukte ordet overnatte, ville jeg ikke tatt det for gitt at han spurte om sex (tolkningen blir mer rett frem hvis han hadde hånden nede i buksen din på det tidspunktet). Jeg reagerer heller ikke negativt på invitasjon til sex, men han bør være veldig lydhør på respons på kos eller intimt prat, blikkontakt osv, og ha peiling hvor på skalaen jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå