mowgli Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Mulig dette har vært postet før... skal vi skrive all musikk vi skal ha i samme innlegg? Inngangsmarsj: "Trumpet Voluntary" av J. Clarke Utgangsmarsj: "Trumpet tune" av Purcell Solosang I: "Your song" av Elton John Solosang II: "Perfect day" av Lou Reed Salme I: Guds godhet sang i sinnet Salme II: Kjærlighet fra gud Brudevals: "Tir na Noir" av Vamp
spinnvil Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Skal dere danse "ordentlig" vals til tir na noir? Jeg og min kjære har akkurat prøvd å danse vals til den, men får det ikke til. Finner ikke takten (men så er ikke vi så veldig flinke heller). Vi må øve masse:) Men det er jo kjempekos det... Vi hadde tenkt å ha tir na noir, men må nok finne en sang med tydeligere valsetakt dersom vi skal få det til. Forslag?
kathrine79 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Skal dere danse "ordentlig" vals til tir na noir? Jeg og min kjære har akkurat prøvd å danse vals til den, men får det ikke til. Finner ikke takten (men så er ikke vi så veldig flinke heller). Vi må øve masse:) Men det er jo kjempekos det... Vi hadde tenkt å ha tir na noir, men må nok finne en sang med tydeligere valsetakt dersom vi skal få det til. Forslag? Noen her har nevn Come Away with me med Norah Jones og The Waltz med Silje Negård. Men har ikke prøvd til noen av dem foreløpig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå