Gå til innhold

Morgengave til ham

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil så gjerne gi noe som han kan ha som et "minne". Han er interessert i jakt og fiske, og har derfor tenkt på et eller annet som man kunne fått gravert.... Men klarer ikke komme på noe. Kniv er ikke aktuelt, for det har han.

Er det noen som har en brilliant idé?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil så gjerne gi noe som han kan ha som et "minne". Han er interessert i jakt og fiske, og har derfor tenkt på et eller annet som man kunne fått gravert.... Men klarer ikke komme på noe. Kniv er ikke aktuelt, for det har han.

Er det noen som har en brilliant idé?

Lommelerke?

Skrevet

Har tenkt på det.... Men da bør det være en fin en, ikke noe sån til 199,- u/graveringen. Det er en mulighet, men vil gjerne ha flere idéer :)

Skrevet

Min tilkommende er mest opptatt av biler,lastebiler ja stortsett det meste med motor, så tenkte lenge å gi han noe inne dette, men har ikke allverdens med penger, i å med jeg er student. så har kommet fram til at jeg vil gi han en svart dress for det har han ikke og det ville bli et fint minne. Han har dessuten også begynt å snakke om at det skulle han ha hatt.

Skrevet

Hvilken prisklasse er det snakk om da?

Skrevet

En skikkelig fiskestang med gravering på snellen?

Skrevet

Kniv har han som sagt, ellers hadde det vart en idé. Prisklasse er ikke bestemt, men ikke over 4 000 kanskje....

Han har skikkelig fiskestang med livstidsgaranti, men ellers en god idé :-)

Skrevet

Kanskje det er noen spesielle steder det er kult å fiske, som du kan kjøpe billetter og overnatting til? Blir ingen gravering der da.. Kanskje du kan få tak i en spesiell type ramme som du kan ramme inn et bilde av deg og han og få gravert på baksiden i tillegg?

Skrevet

Du kan jo få gravert noe på fiskestangen eller snellen som han allerede har? Uten at han vet om det. Eller du kan få laget en turkopp i tre til han med en personlig hilsen eller en termos der du får gravert noe på siden. Er jo også koselig med fat og bestikk i tre der det er gravert inn navnet og datoen med svipenn og med en personlig hilsen på fatet eller du kan fikse ett sett til han og ett til deg om du liker å være med på tur. Øks og tursag med gravering. Eller en rifle. Om han ikke har det? Liker han fluefiske så kan du jo kjøpe en fin oppbevaringsboks til fluene i sølv der du graverer noe på boksen... :)

Skrevet

Den flueboksidéen er kanskje noe... hm... der ga du meg noe å tenke på ... den får jeg undersøke litt :) Er det forresten noen som vet hva prisene på lommeur i sølv ligger på? eller evt i stål da, om sølv er veldig dyrt ....

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trodde det bare var jentene jeg som fikk morgengave

Skrevet

Blitt mer vanlig med begge nå (se diverse andre tråder på dette)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...