Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 I hvor mange uker/måneder pleier følgende produkter å vare før de er brukt opp: ansiktskrem, morgen+kveld, 50ml? øyekrem morgen, kveld, 15 ml? ansiktsvask, morgen+kveld 200 ml? ansiktsessens morgen+kveld, 15 ml?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 På "alle" produkter står det på baksiden el. et tall (12 på de fleste kremer osv), og M etter (inni et lite tegn av en slags krukke) Dette står for hvor mange mnd produktet varer etter å ha blitt åpnet
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 På "alle" produkter står det på baksiden el. et tall (12 på de fleste kremer osv), og M etter (inni et lite tegn av en slags krukke) Dette står for hvor mange mnd produktet varer etter å ha blitt åpnet Da misforsti du spørsmålet mitt, jeg var ikke ute etter holdbarheten, men hvor lenge jeg kan forvente å bruke produktene før de blir tomme. Altså hvor stort årsforbruk jeg kan forvente meg av de aktuelle produktene. Noen som har reflektert over dette?
onyx Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Tja, jeg synes det varierer veldig fra produkt til produkt og hvordan/hvor mye man bruker. Renser varer for meg ihvertfall 4-5 mnd, ansiktskremer endel kortere ca3? (men jeg bruker i ansikt, hals og bryst). Øyekremer varer "evig", serumer er jeg usikker på men også lenge.
Catzy Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Lotion fra Kanebo varer ca 6 mnd, emulsjonen noen måneder lenger. Øyekrem og Moisture Polish Essence kanskje et år. Ansiktsvask og sminkefjernerkrem minst 6 mnd, muligens mer (fordi jeg ikke bruker disse daglig - er litt lat). Alle produkter fra Kanebo.
Parfumfreek Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Jeg synes det varierer veldig mye, og det avhenger litt av hudtypen også. F.eks har jeg veldig tørr overhud, så huden suger veldig mye krem. Merker jeg ofte må ha mye på. Renseproduktene har jeg vel kanskje 4-6 mnd
Gjest Alou Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Ansiktskremen min er 50 ml og varer toppen 3 mnd. (Vichy lotion)
Gjest Deception Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 ansiktskrem, morgen+kveld, 50ml? Kanskje 4-5 måneder? Nå bruker jeg for det meste Dermalogica i 100 ml-tuber, og veksler mellom to ulike, og synes de varer evig, borti ett år. Ved bruk natt og dag ville nok en sånn tube vart ca 9 mnd. øyekrem morgen, kveld, 15 ml? 6 mnd (men jeg er veldig sløv med å bruke). ansiktsvask, morgen+kveld 200 ml? Ca. 4-5 mnd ansiktsessens morgen+kveld, 15 ml? Nja, kommer an på hva det er; fuktserum varer kanskje 4 mnd, en olje fra Decleor lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå