Gjest Don Giovanni Skrevet 26. juni 2007 #21 Skrevet 26. juni 2007 Tenker dere man er bifil når man tar fantasien til real life og liker det? Jeg tenker, etter å ha lest denne tråden, at halve landets kvinnelige befolkning er en gjeng semi-lesber.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #22 Skrevet 26. juni 2007 Jøss, så mange vi er som drømmer om dette da Visste ikke at det var så mange likesinnede... Drømmer om sex med en kvinne jeg også... Har en fantasi om dette der jeg elsker med en god og rund kvinne og gir henne orgasme
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #23 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har de samme ønskene som deg, TS. Tidligere var jeg i et forhold og fikk klar beskjed om at det ble ansett som utroskap. Helt ok for meg. Nå er jeg singel og har lyst til å teste dette ut. Jeg er IKKE interessert i en mann i tillegg sånn i utgangspunktet. Dette er noe jeg ønsker å utforske kun med en annen kvinne.
Gjest Gjestem Skrevet 27. juni 2007 #24 Skrevet 27. juni 2007 jeg fantaserer kun om kvinner. Jeg vil slikke hennes bryster, slikke deilig , myk og våt mus.. Aa.. blir jo hisset opp av tanken! Drømmer om ei venninne av ei venninne... Tror hun hadde vært deilig å ta på. Store pupper som meg, så vi kan gni oss litt inntil hverandre. Dessverre er dette kun en fantasi, enn så lenge. Mulig samboeren min tillater det om noen år, men imens er det fantasi, og en herlighet. Skulle ønske jeg kom hjem til henne en dag. Hun hadde nettopp dusjet og så på Tv i morgenkåpen. Sier at jeg kan massere henne, and so on, and so on :rødme: Spre bena hennes og gå ned på henne! Nam
Gjest Stine27 Skrevet 27. juni 2007 #25 Skrevet 27. juni 2007 Skjønner han ikke hva bifil er da?? Når han vet at du er det må han jo forstå at lysta melder seg av og til Jepps, men han har bare visst det i 6 mnd.. litt uvant for han sikkert..
Gjest Jente 26 Skrevet 27. juni 2007 #26 Skrevet 27. juni 2007 Pirrende er det absolutt! Jeg gjorde dette for noen år tilbake, men angrer den dag idag. Mannen i mitt liv sa "ja" til at jeg kunne prøve dette, og jeg gjorde det! Når sant skal sies, var det bedre i fantasien enn i virkeligheten. Problemet var bare at han ville gjøre det samme med en mann Derfor angrer jeg den dag idag. Han gjorde det en gang, jeg gjorde det en gang - aldri mer. Det blir jo sånn at hvis den ene er utro, kan den andre være utro
Gjest Gjestem Skrevet 28. juni 2007 #27 Skrevet 28. juni 2007 tror det blir med min fantasi jeg... Men gud som jeg vil slikke noen pupper og ei mus....
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #28 Skrevet 1. juli 2007 For det første har naturligvis han baktanker. De fleste menn tenner på tanken om jenter som har sex, og trekant med to jenter er den store, våte drømmen! Viss du bare er ute etter jentesex og ikke noe slags forhold kan du oppsøke utesteder med med stort lesbisk/bifilt klientell. Se om du ser noen som du liker (og som liker deg) mens du drikker deg litt småberuset og modig. Ha det gøy ...
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 1. juli 2007 #29 Skrevet 1. juli 2007 Ser at folk sier at fantasien ofte er bedre enn virkeligheten?? Neiiii, ikke alltid Tok lang tid før jeg turte prøve, men det overgikk hvertfall fantasien så til de grader :sjarmør:
Gjest :):) Skrevet 1. juli 2007 #30 Skrevet 1. juli 2007 Drømmer om ei jente jeg også. Har samboer men lengter etter ei jente å kysse på, slikke, fingre, prøve ut forskjellige ting på. og samme tilbake.. mm.. vet bare ikke hvor jeg skal finne denne jenta..
waco Skrevet 1. juli 2007 #31 Skrevet 1. juli 2007 I motsetning til dere som lengter etter det uopplevde for å krydre hverdagsfantasien deres. Vil jeg bare si en ting. denslags utskeielser passer best for single mennesker. Er man i et forhold vil det utvetydelig skape sammenlignbare sjalusiheter. Men jeg forstår jo at dere er unge til sinns, at dere er uoppdagende og uferdige, dere har nok latt dere blitt påvirket av sexskolen på tv3, paris hilton og alle ukebladene dere leser. Jeg skal ikke stoppe fantasiene deres, bare vis varsomhet, ikke forhast dere eller stress dere til noe sjalusimat. Men dere blir jo kåte av intriger også, så hva skal jeg si?
Gjest Gjestem Skrevet 2. juli 2007 #32 Skrevet 2. juli 2007 I motsetning til dere som lengter etter det uopplevde for å krydre hverdagsfantasien deres. Vil jeg bare si en ting. denslags utskeielser passer best for single mennesker. Er man i et forhold vil det utvetydelig skape sammenlignbare sjalusiheter. Men jeg forstår jo at dere er unge til sinns, at dere er uoppdagende og uferdige, dere har nok latt dere blitt påvirket av sexskolen på tv3, paris hilton og alle ukebladene dere leser. Jeg skal ikke stoppe fantasiene deres, bare vis varsomhet, ikke forhast dere eller stress dere til noe sjalusimat. Men dere blir jo kåte av intriger også, så hva skal jeg si? Hvem er du, som kan snakke for alel disse jentene? Jeg har ikke blitt påvirket av noen. Det er min egen fanatsi som utspiller seg..
Gjest Gjestem Skrevet 2. juli 2007 #33 Skrevet 2. juli 2007 Drømmer om ei jente jeg også. Har samboer men lengter etter ei jente å kysse på, slikke, fingre, prøve ut forskjellige ting på. og samme tilbake.. mm.. vet bare ikke hvor jeg skal finne denne jenta.. Jeg vil! Jeg viL! Ble slikket heftig inatt... Og fantasien om at det var ei jente som slikket puppene mine samtidig er en gjenslager og meget god
Gjest Gorgonzola Skrevet 3. juli 2007 #34 Skrevet 3. juli 2007 Som mange hevder her er dette sannsynligvis en av de desidert vanligste sex-fantasiene jenter har. Viktig å huske en ting her: Det er vesentlig forskjell på det å ha jentesex som endel av en trekant, hvor en mann er involvert i løpet av akten og det å faktisk ha "bare" jentesex, enten mannen er bisitter eller bare vet om det. Ut fra det jeg kjenner til er det overvekt av "bare" jentesex fantasier hos jenter mens det helt klart (og naturlig nok) er solid flertall for jentesex som endel av en trekantopplevelse for oss menn.
waco Skrevet 3. juli 2007 #35 Skrevet 3. juli 2007 Hvem er du, som kan snakke for alel disse jentene? Jeg har ikke blitt påvirket av noen. Det er min egen fanatsi som utspiller seg.. Hvem er jeg? Hva har det med saken å gjøre gjøre? Jeg er ingen jeg, jeg prøver bare å gi dere noen gode råd, vis litt varsomhet og kanskje demp forventningene deres en smule. Ikke glem at dere ofte er på rus når dere prøver sånt. Jeg forstår ikke hva fornektelse og tabugjøring har med saken å gjøre. Greit at du som alle andre også har den fantasien, men det blir bare morsomt når du påstår at fantasiene du har er noe du har funnet på selv.
FrøkenJuliet Skrevet 3. juli 2007 #36 Skrevet 3. juli 2007 Drømmer om det samme selv... Har klint litt med jenter før, og det tente meg voldsomt...
Gjest Gjest_GJEST_* Skrevet 3. juli 2007 #37 Skrevet 3. juli 2007 Jeg vil! Jeg viL! Ble slikket heftig inatt... Og fantasien om at det var ei jente som slikket puppene mine samtidig er en gjenslager og meget god JEG VIL OGSÅ!!!! jeg har så utrolig lyst til å kjenne en myk og våt fitte mot tungen min... drømmer nesten bare om jenter om dagen, så min stakkars mann blir nokså glemt frem til jeg får testet fantasien min...
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2007 #38 Skrevet 3. juli 2007 Jeg drømmer bare om å suge en våt deilig, hard kuk jeg da....mmm...mulig jeg er rar men..hehe
W. Wallace Skrevet 4. juli 2007 #39 Skrevet 4. juli 2007 Jeg tenker, etter å ha lest denne tråden, at halve landets kvinnelige befolkning er en gjeng semi-lesber. Hva er det du sier? Alle kvinner er biseksuelle!
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2009 #40 Skrevet 1. juni 2009 JEG VIL OGSÅ!!!! jeg har så utrolig lyst til å kjenne en myk og våt fitte mot tungen min... drømmer nesten bare om jenter om dagen, så min stakkars mann blir nokså glemt frem til jeg får testet fantasien min... Kjenner til den! Vil ikke ut av forholdet mitt heller, vil bare prøve litt annet.. Ikke alltid man rekker all eksperimenteringen før man er satt heller;) Hadde jeg vært singel per i dag, hadde det ikke lenger vært en fantasi, men virkelighet! Det er lov å drømme......hilsen fra enda en semilesbe..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå