Gå til innhold

jentesex

Gjest Gjest_marina_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_marina_*
Skrevet

hei.

er ei jente som er i et godt og stabilt forhold med en fantastisk mann, vi bor sammen og har en liten hund sammen.

ren idyll med andre ord :sol:

men.............for det er selvfølgelig et men her....

jeg har så lyst på jentesex..... :sjenert:

det har vært en fantasi for meg lenge, og en fantasi som har vært flittig i bruk for å hisse meg opp både sammen med han og alene.

har pratet med han om det også, og han ser ikke på det som hverken utroskap eller noe galt, dersom jeg har sex med en annen jente.

han mener faktisk at det vil gjøre meg til en bedre partner at jeg lytter til og tester mine fantasier......... (jada han er fantastisk) :rødme:

men problemet nå er at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal bære meg ad...

er det noen som har noen tips å dele, eller evt noen synspunkter på om dette faktisk er en god ide eller ikke?

har som sagt veldig lyst til å prøve, men vil ikke risikere forholdet mitt......... men lengter etter å ha en myk kvinnekropp mellom hendene, og en fristende mus å smake på....

Videoannonse
Annonse
Gjest Ole bi
Skrevet

Flott fantasi du har! Hva er galt med dette?

Litt homo er moro sier nå bare jeg.

Finnes mange kontaktfora du kan treffe andre på, mange fantaserer om det samme som deg, og mange vil prøve det IRL:

Gjest Gjest
Skrevet

Men det kan godt være at du blir skuffet også. Min erfaring er at fantasien ofte er bedre enn virkeligheten. Og muligheten for at han blir sjalu er til stede.

Har prøvd bisex ved en anledning. Det var definitivt ikke som i fantasien, men det var likevel noe der som gjorde det spennende.

Skrevet

Deler fantasien din :)

Ingen tips dessverre... Har ikke turt å gjøre fantasien min virkelighet...

Skrevet

Lag deg en profil på gaysir.no, ta kontakt med likesinnede der så blir du nok klokere.

Gjest Gjest
Skrevet

Har satt ut en profil på cupido, kanskje kommer det en jente som vil være med.

Kan jo være ett forsøk verdt

Gjest Gjest
Skrevet

Bare husk at når du ligger med en annen jente er det mulig han tar det for gitt at han kan gjøre det samme senere...

Gjest Gjest
Skrevet
Bare husk at når du ligger med en annen jente er det mulig han tar det for gitt at han kan gjøre det samme senere...

Hvilken verden er det du lever i!?

Det er jo derfor man har spilleregler, jeg hadde forlangt og få se på.

Hadde jeg ikke fått sett på hadde det ikke blitt aktuelt.

Jeg kunne og vært med på en 3kant for at hun sku få jentesex :tommel:

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_marina_*
Skrevet

jaja.... jeg er gjerne med på å gjøre fantasien din til virkelighet.

kan møtes på et offentlig sted og se om det er noe match....?

dersom du eller noen andre er interessert.

Gjest Stine27
Skrevet

Skulle nesten tro jeg hadde skrevet dette innlegget selv :-)

Har det på helt samme måte... :rødme:

Skrevet

Jeg har det helt på samme måte selv, og har profil på gaysir, men har ikke truffet noe der enda som jeg synes virker ok...Synes dette er veldig vanskelig.....

Gjest jentesex
Skrevet

La ham bli med på trekant, eller la ham se på når du har sex med en jente. Han synes helt sikkert det er opphissende. HAn har jo sagt det er greit. JEg melder meg frivillig :)

Gjest Gjest
Skrevet

Dette har jeg også veldig lyst til! Men er bekymret for hva det kan gjøre med forholdet... Han vet at jeg fantaserer om det, men jeg har ikke spurt hva han ville syntes om at jeg realiserte det. Men uansett om både han og jeg synes det er greit, så vet jeg ikke om jeg vil ta sjansen. Jeg har aldri hatt noen form for seksuell omgang med noen andre enn ham, og han har det bare såvidt. Er redd for hvilke følelser det kan vekke. Tror jeg bare skal droppe å lure på det, og la det være. :) Men lykke til til deg!

Skrevet

Samboeren min og jeg har hatt trekant med en annen jente og det var kjempe gøy. Vil gjerne prøve det igjen, men vil også ha sex alene med en jente. Samboeren min sier det er helt i orden, og oppmuntrer meg til å finne en jente..men det er lettere sagt en gjort...... :sur:

Skrevet

Lysten på jentesex er sterk hos meg også for tiden...

tror søren meg at jeg har forelsket meg i en søt, så søt pike!!

Så skummelt å gjøre en slik fantasi til virkelighet. Kanskje bedre at enkelte ting forblir i fantasiverdenen?? Jeg vet sannelig ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også den fantasien, kunne også tenkt meg å prøvd i real life.. er singel og står egentlig fri til å ta steget ;)

Men, hvor skal man møte en som tenker det samme..?? Jeg er en jente på 27 år.. vil jo i fremtiden ha kjernefamilien.. mann (liker jo menn på alle måter) og flere barn :) Gleder meg jo til det..

Er i hvertfall en pirrende tanke å kunne ta steget..

Tenker dere man er bifil når man tar fantasien til real life og liker det?

Skrevet

Jeg ser på meg selv som biseksuell, for jeg kunne aldri blitt forelsket eller levd sammen med en kvinne....Jeg mener at man er bifil hvis man kan ha følelser for begge kjønn og biseksuell hvis man tenner på samme kjønn.

Gjest Stine27
Skrevet

Hadde jeg vært singel hadde jeg ihvertfall testet det ut asap! :sol:

hehe..

Har profil på Gaysir og surfer man litt rundt dukker det opp små hilsner i postkassa. Jeg har bare hatt side der for å få innspill og å kunne spørre om ting, men nå merker jeg lysten kommer for å ta det hele et skritt lenger.. ;)

Har ikke fortalt det til samboer enda, så den største jobben gjenstår.. (altså; han vet at jeg er bifil, men ikke at jeg har veldig lyst til å ha sex med en jente in real life ;-)) :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet
Hadde jeg vært singel hadde jeg ihvertfall testet det ut asap! :sol:

hehe..

Har profil på Gaysir og surfer man litt rundt dukker det opp små hilsner i postkassa. Jeg har bare hatt side der for å få innspill og å kunne spørre om ting, men nå merker jeg lysten kommer for å ta det hele et skritt lenger.. ;)

Har ikke fortalt det til samboer enda, så den største jobben gjenstår.. (altså; han vet at jeg er bifil, men ikke at jeg har veldig lyst til å ha sex med en jente in real life ;-)) :rødme:

Skjønner han ikke hva bifil er da??

Når han vet at du er det må han jo forstå at lysta melder seg av og til :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...