mowgli Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg kjøpte undertøy til den store dagen på Triumph butikken her jeg bor forrige uke, kr. 970,-.. men så ble jeg aldri helt fornøyd med bh'n. Stroppeløs som den var ble den ikke noe pen på når man ikke har allverden å fylle i den Så idag leverte jeg det tilbake.... Tok en runde på senteret og tittet på Kappahl, der fant jeg ett annet undertøysett, stroppeløs dette også, men der satt bh'n helt perfekt! I tillegg sparte jeg over 700,- på å handle der isteden! Så det var min erfaring med undertøy hvis noen skulle ha interresse av det
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Jeg kjøpte undertøy til den store dagen på Triumph butikken her jeg bor forrige uke, kr. 970,-.. men så ble jeg aldri helt fornøyd med bh'n. Stroppeløs som den var ble den ikke noe pen på når man ikke har allverden å fylle i den Så idag leverte jeg det tilbake.... Tok en runde på senteret og tittet på Kappahl, der fant jeg ett annet undertøysett, stroppeløs dette også, men der satt bh'n helt perfekt! I tillegg sparte jeg over 700,- på å handle der isteden! Så det var min erfaring med undertøy hvis noen skulle ha interresse av det Jeg hadde også funnet meg dyrt undertøy, det kostet 1600,- for korsette og truse. Veldig fint, men ikke helt fornøyd. Gikk også på KappAhl og fikk korsett truse og strømpebånd til 300,- super passform, jeg er kjempefornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå