Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte undertøy til den store dagen på Triumph butikken her jeg bor forrige uke, kr. 970,-.. men så ble jeg aldri helt fornøyd med bh'n. Stroppeløs som den var ble den ikke noe pen på når man ikke har allverden å fylle i den :forvirret: Så idag leverte jeg det tilbake....

Tok en runde på senteret og tittet på Kappahl, der fant jeg ett annet undertøysett, stroppeløs dette også, men der satt bh'n helt perfekt! I tillegg sparte jeg over 700,- på å handle der isteden!

Så det var min erfaring med undertøy hvis noen skulle ha interresse av det :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kjøpte undertøy til den store dagen på Triumph butikken her jeg bor forrige uke, kr. 970,-.. men så ble jeg aldri helt fornøyd med bh'n. Stroppeløs som den var ble den ikke noe pen på når man ikke har allverden å fylle i den :forvirret: Så idag leverte jeg det tilbake....

Tok en runde på senteret og tittet på Kappahl, der fant jeg ett annet undertøysett, stroppeløs dette også, men der satt bh'n helt perfekt! I tillegg sparte jeg over 700,- på å handle der isteden!

Så det var min erfaring med undertøy hvis noen skulle ha interresse av det :sjenert:

Jeg hadde også funnet meg dyrt undertøy, det kostet 1600,- for korsette og truse. Veldig fint, men ikke helt fornøyd.

Gikk også på KappAhl og fikk korsett truse og strømpebånd til 300,- super passform, jeg er kjempefornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...