Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er dette en lett parfyme (ala typen laura, hugo woman) eller litt tyngre som heller passer for litt eldre? Noen som har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns den er litt tung og har litt sterk såpe-lukt, men på en positiv måte :)

jeg syns den er ganske god..men min mor på 54 kunne fint brukt den hun også :)

Skrevet

Jeg synes den er mer typen typen laura, hugo woman osv

Ganske såpeaktig ja, men på en ok måte. Den har egentlig fått ganske god kritikk av "kjennere"

Jeg har den ikke - passet ikke helt med min kjemi synes jeg

:)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg synes den er veldig god. Søsteren min fikk den til jul og jeg misunner henne...

Skrevet

Den lukter godt, bare ikke på meg. Nå er jo SJP ganske voksen da, og elegant, så duften er deretter. Den er ikke noen ungdomslukt, men delikat og sofistikert. Feminin og behagelig. den er middels tung og lukter litt blomst synes jeg. Den er ikke for sterk, ikke for søt og ikke kjedelig.

Sarah Jessica Parker har virkelig klart det :)

Gjest Deception
Skrevet

Den er god, synes jeg, og lukter blomster og musk. Den kan ikke sammenliknes med Laura og Hugo Woman, fordi disse er litt akvatiske/syrlige/fruktige, mens Lovely mer er en ren blomster/musk-duft.

Den kan minne litt om Narciso Rodriguez, hvis du kjenner den.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Jeg syns den er kjempegod! Den delikat og sofistikert, feminin og behagelig. Ingen fjortissparfyme. Den er lett ren blomsterduft, den er veldig mild, jeg er 20 og bruker den. Jeg syns den passer fra 18 og oppover. Den er voksen, men ikke gammeldags, sååå god :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...