Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hvilken kjønnssykdommer smitter igjennom oralsex? (Er klar over hiv og gonoré). Hva er symptomene, og hvor raskt oppstår disse? Smitter alle kjønnssykdommer igjennom analsex, på samme måte som vaginalt? Hvor lang tid tar det før kokain forlater kroppen? Altså, fra man snorter til man fungerer optimalt igjen. (Om det er første gang man prøver et narkotisk stoff). Og hva er vanlige bivirkninger av en slik rus? Ja, jeg har hatt en travel helg..
Gjest StockDama Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 kokainvirkninger går over iløpet av kvelden virker det som på de fleste jeg har sett som tar det. kjønnsykdommer kan kommer vaginalt og analt ja. svar på diverse sykdommer finner du her : http://www.lommelegen.no/
Lola83 Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hvilken kjønnssykdommer smitter igjennom oralsex? (Er klar over hiv og gonoré). Hva er symptomene, og hvor raskt oppstår disse? Smitter alle kjønnssykdommer igjennom analsex, på samme måte som vaginalt? Hvor lang tid tar det før kokain forlater kroppen? Altså, fra man snorter til man fungerer optimalt igjen. (Om det er første gang man prøver et narkotisk stoff). Og hva er vanlige bivirkninger av en slik rus? Ja, jeg har hatt en travel helg.. Her står det om de fleste ting innen dop; http://erowid.org/chemicals/cocaine/cocaine_effects.shtml De vanligste bivirkningene med kokain er nesten ingen synlige, men det skader jo selvfølgelig hjernen og organer på sikt. Selv følte jeg meg bare litt trang i nøtta et par dager etterpå..og kanskje litt skjelven og kaldsvetten Håper ikke at det frister til gjentakelse for deg.. Hilsen en som har vært ren i 2 år nå..and still going strong Ang. kjønnssykdommer så vil jeg råde deg til og ta et kvikt besøk til legen, sleng inn en blodprøve og ta en liten GU (gynekologisk undersøkelse).. Har du noe er det som regel fikset med et par piller. Endret 4. juni 2007 av Lola83
Rosalie Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 Stoff kan jeg ikke noe om, men ser du har fått bra svar. Alle kjønnssykdommer smitter også via anal- og oralsex.
Gjest ts Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 De vanligste bivirkningene med kokain er nesten ingen synlige, men det skader jo selvfølgelig hjernen og organer på sikt. Selv følte jeg meg bare litt trang i nøtta et par dager etterpå..og kanskje litt skjelven og kaldsvetten Håper ikke at det frister til gjentakelse for deg.. Hilsen en som har vært ren i 2 år nå..and still going strong Jeg opplevde det ganske likt da. Jeg ble også meeget paranoid. Turen jeg tok fra hotellet og hjem neste dag kan ikke beskrives som noen annet enn "walk of shame".. Var sikkert på at hver eneste person som la blikket sitt på meg visste akkurat hva jeg hadde bedrevet den natten. Det skumleste er hvor utrolig godt det var (før nedturen kom). Det frister absolutt til gjentagelse. Er nesten litt redd megselv nå.. Ellers må jeg takke for svært informative svar. Får ta en liten tur til legen.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Det frister absolutt til gjentagelse. Er nesten litt redd megselv nå.. Frister det like mye etter å ha sett dette? http://www.youtube.com/watch?v=EDf7PNFFNkY Danniella Westbrook: http://img471.imageshack.us/img471/3715/zzz6fk.jpg
Lola83 Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Jeg opplevde det ganske likt da. Jeg ble også meeget paranoid. Turen jeg tok fra hotellet og hjem neste dag kan ikke beskrives som noen annet enn "walk of shame".. Var sikkert på at hver eneste person som la blikket sitt på meg visste akkurat hva jeg hadde bedrevet den natten. Det skumleste er hvor utrolig godt det var (før nedturen kom). Det frister absolutt til gjentagelse. Er nesten litt redd megselv nå.. Ellers må jeg takke for svært informative svar. Får ta en liten tur til legen. Bare hyggelig det du. Og ja, at du blir paranoid er en helt vanlig ting dagen derpå med kokain. Ikke noe og bry seg om. Det du heller må bry deg om er og holde fingrene borte fra faenskapen. Tro meg, jeg vet, etter mange års misbruk, at du IKKE vil så langt Dra på shopping i stedet
Lola83 Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Frister det like mye etter å ha sett dette? http://www.youtube.com/watch?v=EDf7PNFFNkY Danniella Westbrook: http://img471.imageshack.us/img471/3715/zzz6fk.jpg Uff, så grusomt. Jeg er så fantastisk glad for at jeg har sluttet, hehe.. Fryktelig ekkelt og se hvordan det faktisk blir laget Det er mange, mange flere som burde se dette... Ush... Endret 4. juni 2007 av Lola83
Gjest ts Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Fikk desverre ikke sett filmen, pga pc'n jeg bruker for øyeblikket. Men jeg grøsset litt av det bildet. Sitter med tanker om at jeg kan jo bare gjøre det av og til. Sånn én gang hver 6. mnd eller noe sånt. Det blir man jo ikke avhenging av.. Dessuten har jeg ikke en livsstil som samsvarer med sånt, og yderst sjeldent tilgang til det. Men hva gjør man på et hotellrom med en skikkelig deilig, kjekk og oppegående mann som tilbyr deg cola for flere tusen helt gratis? Drar på shopping..? Åh, jeg blir gal av dette her! Om jeg hadde kommet over slike innlegg som mine før helgen hadde jeg tenkt at jenta var rimelig blåst.. Hjelp..? :/
Gjest ~Alwa~ Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Men hva gjør man på et hotellrom med en skikkelig deilig, kjekk og oppegående mann som tilbyr deg cola for flere tusen helt gratis? Drar på shopping..? Jeg hadde takket nei og gått. Værre er det faktisk ikke.
Lola83 Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Fikk desverre ikke sett filmen, pga pc'n jeg bruker for øyeblikket. Men jeg grøsset litt av det bildet. Sitter med tanker om at jeg kan jo bare gjøre det av og til. Sånn én gang hver 6. mnd eller noe sånt. Det blir man jo ikke avhenging av.. Dessuten har jeg ikke en livsstil som samsvarer med sånt, og yderst sjeldent tilgang til det. Men hva gjør man på et hotellrom med en skikkelig deilig, kjekk og oppegående mann som tilbyr deg cola for flere tusen helt gratis? Drar på shopping..? Åh, jeg blir gal av dette her! Om jeg hadde kommet over slike innlegg som mine før helgen hadde jeg tenkt at jenta var rimelig blåst.. Hjelp..? :/ Du må ta valget selv.. Enten kan du gjøre som du vil eller så kan du ta deg i nakken og slippe og angre etterpå. Når det er sagt så er det ikke det verste misbruket når det er snakk om et par ganger i året, men alikevel..er du over 20? og har begynt med dette nå, bør du tenke deg om. Du har faktisk mere utviklede celler enn en 14 åring har. Sånn er det dessverre bare Og dumt er det, for kokain er nesten noe av det beste som finnes, og vi har hatt mange gode stunder, og vi kunne sikkert hatt mange flere, men et sted går grensen, og man må velge livet *Being chosen for something feels good. Being a part of something that is greater and bigger than yourself makes you feel wanted, needed and accepted. God has chosen you to be His child and share in the blessings of His family. You are special because you have been personally and individually chosen by God to be His representative and witness in this world. You are important and needed right where you are, so go out and live today like a chosen child of God.* Bare noen fine ord jeg ville dele. Fra Joel Osteen Endret 5. juni 2007 av Lola83
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Åh, jeg blir gal av dette her! Om jeg hadde kommet over slike innlegg som mine før helgen hadde jeg tenkt at jenta var rimelig blåst.. Hjelp..? :/ Ja, jeg tenker at du er helt blåst om du fortsetter. Nå har du prøvd en gang, og konklusjonen er vel at du gjorde noe du angrer på? Men det er ditt liv og dine valg, og vi får håpe du velger det som er rett for deg. Anbefaler deg å se filmen.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Filmen viste enkelt og greit hvordan de lagde kokain og kan si det er en god del som de blandet inn som gjør at jeg i heletatt vurdere om det egentlig er selve planten man blir ruset av, for ettersom hva annet de putta oppi må jo den være harmløs. Bensin, brukt bensin, sement, caustisc soda og diverse ting jeg ikke vet, men som inneholder ordet acid, det er nok for meg til og tenke hva i alle dager får folk til og betale så mye for det.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 er du over 20? og har begynt med dette nå, bør du tenke deg om. Du har faktisk mere utviklede celler enn en 14 åring har. Sånn er det dessverre bare Bare noen fine ord jeg ville dele. Fra Joel Osteen Vil du si det er verre for en 20 åring å bruke kokain enn en 14 åring? Den vil jeg i såfall SVÆRT gjerne se dokumentasjon på.
Gjest vimselot Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 Det beste er å holde seg unna. Hvorfor tror noen at man bare kan prøve litt noen ganger i året (slikt tenkte vel alle) uten at man setter seg selv i fare for å bli avhengig?
Solskinn Skrevet 5. juni 2007 #16 Skrevet 5. juni 2007 Vil du si det er verre for en 20 åring å bruke kokain enn en 14 åring? Den vil jeg i såfall SVÆRT gjerne se dokumentasjon på. Det var vel ment at er man mer utvikletenn en 14 åring og kan være i standl å si nei selv om noen tilbyr. og har større annsvar for egne valg.
Lola83 Skrevet 5. juni 2007 #17 Skrevet 5. juni 2007 Vil du si det er verre for en 20 åring å bruke kokain enn en 14 åring? Den vil jeg i såfall SVÆRT gjerne se dokumentasjon på. Nei, det mente jeg ABSOLUTT ikke. Hvis du leser hva jeg skrev..så ser du sikkert at det jeg mente var at du BØR være smartere når du er over 20 år enn når du er 14. Vi som er eldre kan ikke begynne eller fortsette med dop, vi må være fine forbilder for de yngre. Vel, det er nå min mening da. Dessverre er jeg ganske alene om den
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #18 Skrevet 5. juni 2007 Nei, det mente jeg ABSOLUTT ikke. Hvis du leser hva jeg skrev..så ser du sikkert at det jeg mente var at du BØR være smartere når du er over 20 år enn når du er 14. Vi som er eldre kan ikke begynne eller fortsette med dop, vi må være fine forbilder for de yngre. Vel, det er nå min mening da. Dessverre er jeg ganske alene om den Det jeg leste var "Du har faktisk mere utviklede celler enn en 14 åring har. Sånn er det dessverre bare" og det virket som om du siktet til at en mer utviklet hjerne tåler mindre. Ikke alltid det er lett å få med seg alt på et forum, spesielt når det er folk en ikke "kjenner"
Lola83 Skrevet 5. juni 2007 #19 Skrevet 5. juni 2007 Det jeg leste var "Du har faktisk mere utviklede celler enn en 14 åring har. Sånn er det dessverre bare" og det virket som om du siktet til at en mer utviklet hjerne tåler mindre. Ikke alltid det er lett å få med seg alt på et forum, spesielt når det er folk en ikke "kjenner" Hehe..det går helt fint du
Gjest StockDama Skrevet 5. juni 2007 #20 Skrevet 5. juni 2007 Dessuten har jeg ikke en livsstil som samsvarer med sånt, og yderst sjeldent tilgang til det. Men hva gjør man på et hotellrom med en skikkelig deilig, kjekk og oppegående mann som tilbyr deg cola for flere tusen helt gratis? Hva om du blir tilbudt det oftere og oftere? Bare fordi det er gratis gjør det ikke mer sundt av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå