Gå til innhold

Hvilken type hobbybutikk ønsker du å handle i?

tinki

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ser for meg en hobbybutikk, med "alt" av hobbyting. (ååh, jeg hadde ikke kommet meg ut derifra.. :lol: ) Hvis man ikke vet hvordan man feks lager perle-armbånd, kan man se i bøker, og få kopi med hjem.

Kanskje sitteplasser med mulighet å kunne sitte ned og f.eks male et krus, decoupage're en eske, osv, hvor man betaler et visst beløp for å lage et krus, inkl. brenning.. En plass som kan holde forskjellige kurs på kvelder, ha "dame-kveld", kunne avtale tid for å samles en gjeng der... :P

Ville du ha handlet i en sånn butikk? Det hadde vært min drøm, kunne gått dit og møtt nye folk med samme interesse... Finnes ikke her JEG bor, iallefall.. Noen som vet av sånne hobbybutikker??

Klem fra Tinki. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det hadde vært noe :wink:

Bor i Tromsø og synes det er en skam at en såpass stor by ikke har en hobbyforettning med litt utvalg! Irriterende at man må bestille alt fra andre steder i landet.

Hobbykurs er heller ikke lett å finne hær :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til ei som har akkurat samme ide som deg når det gjelder dette her. Tror det er en god ide å kunne drive en slik hobbybutikk. Men det jeg savner når det gjelder hobbybutikker er større muligheter til å kjøpe billigere utstyr som man kan lage ting av og også flere billige ide-hefter. Personlig ville jeg garantert handlet mye i en hobbybutikk som hadde vært mer bevisst på akkurat dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler mange hobby ting på Clas Ohlson, fordi de er mye mye billigere der. Andre ting som ikke CO har handler jeg på Pandora hobbybutikk... Men det finnes jo ikke i alle byer, men man kan jo alltids kikke i bøker på biblioteket om hvordan man gjør ting, deretter bestille ting på hobbybutikker på nettet. Da er det også enklere å sammenligne priser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler hobbyting på Panduro, men det hadde vært utrolig morsomt med en slik butikk som blir beskrevet ovenfor. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...