Gå til innhold

Hold in strømpebuksen "ruller" Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sarah_*
Skrevet

Kjøpte en hold in strømpebukse fra Lindex, men problemet er at "strikken /båndet" øverst er jo så lite at med en gang jeg setter meg ned ruller den nedover og legger seg "mellom to valker" og så har jeg plutselig en kjempe markert valk der som den stopper. GRR... noen som har tips til bra strømpebukser med god hold in efekt eller noe annet type undertøy. Skal brukes under si kjole så farge osv er ikke så viktig ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøpte en hold in strømpebukse fra Lindex, men problemet er at "strikken /båndet" øverst er jo så lite at med en gang jeg setter meg ned ruller den nedover og legger seg "mellom to valker" og så har jeg plutselig en kjempe markert valk der som den stopper. GRR... noen som har tips til bra strømpebukser med god hold in efekt eller noe annet type undertøy. Skal brukes under si kjole så farge osv er ikke så viktig ;-)

Det beste er å kjøpe ei strømpebukse som går heilt opp til bhen. På den måten får du ein fin heil figur.

Dersom kjolen du har på er veldig kropssnær er det finast å ikkje bruke anna undertøy enn strømpebuksa, så slepp du stygg "skilje"!

Noko merke veit eg ikkje om, men prøv i ein litt finare undertøysbutikk.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...