Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #1 Skrevet 10. mars 2003 Hei! Vi gifter oss i august og sitter nå og drømmer om reisen med stor R. Vi lurer veldig på Den Dominikanske Republik, ett slikt all inclusive-sted med 5*. Hvis noen her har erfaringer eller andre anbefalinger hadde det vært supert!!!
Tusenfryd Skrevet 10. mars 2003 #2 Skrevet 10. mars 2003 Du burde legge innlegget ditt på Reiseliv, da får du sikkert flere svar.
Fakse Skrevet 10. mars 2003 #3 Skrevet 10. mars 2003 Kom akkurat tilbake fra Island. Da jeg var der kunne jeg ikke la være å tenke på at det ville ha vært et fantastisk reisemål for en bryllupsreise. Mye å se, mye å oppleve, og den blå lagune er helt fantastisk romantisk!!!!
Gjest Tex Skrevet 10. mars 2003 #4 Skrevet 10. mars 2003 Jeg har alltid drømt om Maldivene, men nå vet jeg ikke lenger... Bryllup er jo ganske dyrt så jeg foreslo Drammen... Ikke videre populært akkurat...
Loolaa Skrevet 11. mars 2003 #5 Skrevet 11. mars 2003 Vi skal til Maldivene. Ti netter, all mat inkludert. Gleder meg loolaa
zeta5 Skrevet 11. mars 2003 #6 Skrevet 11. mars 2003 Hei du ! Jeg har ikke vært på Den Dom.R. , men kjenner flere som har vært der med all inclusive... Har desverre hørt at det ikke var noe særlig Hun siste jeg kjenner som var der sa at bortsett fra opplegget med all inclusve, så kunne hun godt ha reist igjen, men som sagt ikke denne type hotell.. Jeg anbefaler deg Wikstrøm Reiser, de har god erfaring .....Snakk med Bernt Møller-da får du ærlige svar Ikke mine erfaringer, så jeg tipser om bare det jeg har hørt..... Vi reiser til Koh Samui 4.6
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #7 Skrevet 11. mars 2003 Takk for svar! Er fryktelig vanskelig... Har lagt ut på Reiseliv også, til informasjon til deg som skrev det....
Gjest Helenius Skrevet 11. mars 2003 #8 Skrevet 11. mars 2003 Kom akkurat tilbake fra Island. Da jeg var der kunne jeg ikke la være å tenke på at det ville ha vært et fantastisk reisemål for en bryllupsreise. Mye å se' date=' mye å oppleve, og den blå lagune er helt fantastisk romantisk!!!![/quote'] Jeg og min forlovede har kjempelyst til å reise til Island! Jeg har vært der før på studietur og ble bergtatt. Ingen av oss er noe særlig til sydenturister (Jeg har vært på Kreta en gang og holdt på å kjede vettet av meg etter tre dager!), storby er heller ikke noe for oss, men vi er friluftsmennesker begge to - så vi lurer på å dra på fottur på Island. Rett og slett. Eller fottur i Norge (Det er tross alt dyrt nok å gifte seg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå