Adonia Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 dere som jobber i barnehage har dere noen regler for hva som er "lov" til å gå med på jobb? vi snakket litt om det på jobben idag, var jo uutholdelig varmt og det var flere som lurte på dette - så vi skal høre med sjefen. så jeg lurte jeg litt på hva som var vanlig? selv ville jeg aldri ha gått i bikinitopp på jobben, uansett hvor varmt det hadde vært, synes det blir for drøyt. men vet at det har blitt gjort av noen tidligere sommere i barnehagen jeg jobber i!
Gjest Marillia Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Finner ikke diskusjonen, men dette har vært tatt opp før, og tror de fleste da (og i min vennekrets) synes shorts og singlet er ok. Ikke bikinioverdel.
Adonia Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 skjorts er ok.. men hvor kort? det har jo også litt og si? ikke tro at jeg ønsker å kle meg mest mulig dristig på jobben jeg bare lurer på hva dere tenker om saken!
Gjest Spring Hermit Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 En shorts til midt på låret burde gå greit. Hotpants blir for mye. Synes også singlet er helt greit. I barnehagen jeg jobber i er det ikke lov å vise magen.
Gjest Marillia Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Om shortsen er så kort at du ikke tør bruke den foran bestemor, så er den for kort Korte shortser er vel også ok, bare det ikke er av de pinetrange, truselignende hotpantsene.
Sun Mei Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 En passe lang short og singlet. Selv går jeg i tynne og luftige capribukser eller skjørt og singlett
Sun Mei Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Også; skal menn som jobber i barnehage få lov til å gå i bar overkropp?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Også; skal menn som jobber i barnehage få lov til å gå i bar overkropp? nei, hvis damene ikke kan bruke bikinioverdel, så synes jeg det blir feil at mannfolka skal gå i bar overkropp. dessuten, jeg synes det er litt påtrengende med mannfolk som går i bar overkropp i byen og sånne steder.
Gjest Frysepulver Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Bra tråd! jobber i skoleverket og i dag var det varmt! Gikk i short til knærne og t-skjorte. Singlet går selvfølgelig an, og shortsen bør stoppe godt nedpå låret mener nå jeg. Ungene kunne vel ikke bry seg mindre om hva jeg har på meg, jeg tenker mer på hva som er "passende". Dessuten har man jo kollegaer og foreldrene henter jo barna sine. Da trenger man ikke stå der som en annen undertøysmodell
Phantasy Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Dette har vi på jobben min diskutert også. Dog, vi var 6 stk som diskuterte det av 80 stk men Jobber på en barneskole. Vi har en ung mann som går i bar overkropp på veldig varme dager, og jeg ser ikke problemet. Men at vi damene skal valse rundt i bikinioverdeler synes jeg kanskje kan bli litt drøyt.. Veit ikke hvorfor. Kanskje jeg er vandt med menn i bar overkropp generelt gjennom oppveksten og ser ikke helt "problemet" selv. Men er enig med de over at det ikke passer seg helt med bikinioverdeler på jobb. Singlet ser jeg på som en selvfølge at det er lov å gå med på en sånn jobb
Adonia Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. juni 2007 jeg er vel enig i det meste som skrives her. men jeg synes ikke menn skal gå i bar overkropp! har ikke sett noen på min jobb som har gjort det heller (er ikke så mange menn der men likevel ) jeg har ett skjørt som jeg foreløpig ikke har brukt fordi jeg er litt usikker på om det er for kort.. det går til ca midt på låret, men jeg føler ikke a det er for "dristig" siden det ikke er ettersittende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå