Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Jeg var på klassefest i helgen, og så igjen folk jeg ikke har sett på 15 år. Kjempegøy, masse drikking og dansing og morsomme historier. På hjemveien tok jeg følge med en gutt som jeg hadde danset masse med hele kvelden, og som jeg alltid har hatt et godt øye til. Da våre veier skiltes, klemte vi hverandre, og før jeg visste ordet av det, sto vi og råklinte. Det ene førte dessverre til det andre, og det endte med at jeg gikk ned på kne og sugde han til det gikk for ham i munnen min. Og jeg var fryktelig tent mens jeg gjorde det, det var det verste. Etterpå gikk jeg hjem til min sovende samboer, og la meg i senga. Våknet neste morgen og lot som ingen ting. Hvis jeg forteller dette til min samboer, er forholdet over i løpet av 5 minutter. I tillegg vil han antakeligvis oppsøke min klassekamerat og banke ham opp. Min samboer er meget sterk og fryktelig hissig, så dette går ikke bra for noen. Herregud, hva har jeg gjort..!?
Grønt blad Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 (endret) [...] Herregud, hva har jeg gjort..!? Du har gjort noe dumt. Har dessverre ingen råd til deg. Lykke til... Endret 4. juni 2007 av Grønt blad
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Jeg var på klassefest i helgen, og så igjen folk jeg ikke har sett på 15 år. Kjempegøy, masse drikking og dansing og morsomme historier. På hjemveien tok jeg følge med en gutt som jeg hadde danset masse med hele kvelden, og som jeg alltid har hatt et godt øye til. Da våre veier skiltes, klemte vi hverandre, og før jeg visste ordet av det, sto vi og råklinte. Det ene førte dessverre til det andre, og det endte med at jeg gikk ned på kne og sugde han til det gikk for ham i munnen min. Og jeg var fryktelig tent mens jeg gjorde det, det var det verste. Etterpå gikk jeg hjem til min sovende samboer, og la meg i senga. Våknet neste morgen og lot som ingen ting. Hvis jeg forteller dette til min samboer, er forholdet over i løpet av 5 minutter. I tillegg vil han antakeligvis oppsøke min klassekamerat og banke ham opp. Min samboer er meget sterk og fryktelig hissig, så dette går ikke bra for noen. Herregud, hva har jeg gjort..!? hva var ditt utbytte av sidespranget? hadde du nå enda fått en orgasme selv så ville du i det minste hatt noe glede av det selv å
Jalp Skrevet 4. juni 2007 #4 Skrevet 4. juni 2007 hva var ditt utbytte av sidespranget? hadde du nå enda fått en orgasme selv så ville du i det minste hatt noe glede av det selv å ....og dette er antakeligvis noe av det mest usaklige jeg har lest her inne....
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Jeg var på klassefest i helgen, og så igjen folk jeg ikke har sett på 15 år. Kjempegøy, masse drikking og dansing og morsomme historier. På hjemveien tok jeg følge med en gutt som jeg hadde danset masse med hele kvelden, og som jeg alltid har hatt et godt øye til. Da våre veier skiltes, klemte vi hverandre, og før jeg visste ordet av det, sto vi og råklinte. Det ene førte dessverre til det andre, og det endte med at jeg gikk ned på kne og sugde han til det gikk for ham i munnen min. Og jeg var fryktelig tent mens jeg gjorde det, det var det verste. Etterpå gikk jeg hjem til min sovende samboer, og la meg i senga. Våknet neste morgen og lot som ingen ting. Hvis jeg forteller dette til min samboer, er forholdet over i løpet av 5 minutter. I tillegg vil han antakeligvis oppsøke min klassekamerat og banke ham opp. Min samboer er meget sterk og fryktelig hissig, så dette går ikke bra for noen. Herregud, hva har jeg gjort..!? Du bør heller gå over til tankemodus: "Herregud, hva er det jeg driver med..!?" Så slipper du bondeanger og posting av teite spørsmål dagen derpå!
Gjest lillebøll Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Du får vel enten holde kjeft og håpe han du sugde gjør det og, eller så får du vel fortelle alt før noen andre forteller typen din sannheten.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Her har du jo flere muligheter.. ...du holder kjeft og håper klassekompisen også gjør det. ...du forteller sannheten og får et helvete... vanskelig valg eller?
Rosalie Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Hvis du holder kjeft er det jo kjempestas når typen din lurer på hvor i helvete han har fått herpesen fra. For joda, det, og andre kjønnssykdommer, smitter også ved munnsex. Syns kjæresten din fortjener ærlighet, jeg. Så får han avgjøre om han tør å satse på deg igjen. Du har jo allerede gjort deg til løgner. Hvorfor skal du fortsette å lyve?
Gjest lillebøll Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Du har jo allerede gjort deg til løgner. Hvorfor skal du fortsette å lyve? Hvorfor ikke? Hun er jo ikke glad nok i han til å holde kjeften lukket når andre drar ned trusa, så hvorfor skal hun bry seg såpass at hun er ærlig?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 Noen menneskers oppfattning av "samboer" og "forhold" må være fryktelig, fryktelig missforstått..
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 ....og dette er antakeligvis noe av det mest usaklige jeg har lest her inne.... du har ikke lest mye her inne skjønner jeg
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har drømt at jeg var utro mot typen min, to ganger, og etterpå angret jeg noe sykt. Fikk en skikkelig vond følelse inni meg, men heldigvis kunne jeg våkne og tenke; heldigvis, det var bare en drøm. Dumt din ikke er en drøm da.. Best å ikke si noe tror jeg..
EvanderH Skrevet 5. juni 2007 #13 Skrevet 5. juni 2007 Det kommer jo an på hvordan du vil opptre her i livet. Synes du det er greit nok at samlivet skal bygge på løgner, så ikke fortell han det. Jeg mener at du selvfølgelig skal fortelle han det. Du har gjort noe du synes er helt galt. Skal du ha et verdig liv med partner så må åpenhet og ærlighet være noe av fundamentet...
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 Det kommer jo an på hvordan du vil opptre her i livet. Synes du det er greit nok at samlivet skal bygge på løgner, så ikke fortell han det. Jeg mener at du selvfølgelig skal fortelle han det. Du har gjort noe du synes er helt galt. Skal du ha et verdig liv med partner så må åpenhet og ærlighet være noe av fundamentet... Vel, da blir jeg kanskje slått ned og kastet ut på gaten. Dessuten vil min klassekamerat få nesen knekt eller noe i den dur. Min samboer er som nevnt hissig, og han liker å slåss. Jeg tror ikke jeg kan si noe om dette, får håpe det går over..
Amalie_85 Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 Vel, da blir jeg kanskje slått ned og kastet ut på gaten. Dessuten vil min klassekamerat få nesen knekt eller noe i den dur. Min samboer er som nevnt hissig, og han liker å slåss. Jeg tror ikke jeg kan si noe om dette, får håpe det går over.. Dette syns jeg er grunn nok til å snu i døra selv, om du har vært utro eller ikke, er en mann truende til å slå, så ikke bli. Ja du har vært dum, og heldigvis får du føle på det. Men å bli hos en mann som kan slå. Hva visst du ikke hadde vært utro, men samboeren din misstenker at noe er galt? Jeg vet det er å sette det veldig på kanten, men vil han da ha mulighet til å sitte ned sammen med deg å snakke om det, eller vil han slå et svar ut av deg?
Rosalie Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Ja, for utroskap, løgn og svik pleier å gå over...
EvanderH Skrevet 6. juni 2007 #17 Skrevet 6. juni 2007 Dette syns jeg er grunn nok til å snu i døra selv, om du har vært utro eller ikke, er en mann truende til å slå, så ikke bli. Ja du har vært dum, og heldigvis får du føle på det. Men å bli hos en mann som kan slå. Hva visst du ikke hadde vært utro, men samboeren din misstenker at noe er galt? Jeg vet det er å sette det veldig på kanten, men vil han da ha mulighet til å sitte ned sammen med deg å snakke om det, eller vil han slå et svar ut av deg? Ting er ikke alltid så enkelt, men et forhold som ikke har rom for ærlighet og en viss evne til diskutere er rimelig dødsdømt etter min mening. Hvis en skal utvikle seg sammen, så må en forstå seg selv og partner og da må dialogen være en viktig del av samlivet. Samlivet er vanskelig nok å forstå og uten vilje (og en viss evne) til kommunikasjon så blir selv små ting fort store...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå