Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Hva har dere på dere på jobb når det er over 20 grader??? Jeg pleier å kle meg litt ok på jobb, ikke pyntet, men heller ikke sjuskete. Gjerne noen topper eller noe? Noen? Hjelp meg, holder på å få heteslag på jobb! Finner ingen fine klær til varme dager.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Kommer vel litt an på hva slag jobb man har. Jeg jobber i klesbutikk og da kan jeg gå med tunikaer, kjoler, piratbukser, bukser, topper av ulike slag.. Det meste egentlig
Gjest Jytte Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 (endret) I varmen bruker jeg lette, lange, flagrende klær i tynt stoff. Det virker mye mer avkjølende og luftig enn å gå i tettsittende klær. Bruker jeg tettsittende bukser så er det korte capribukser - og da har jeg ofte en sid skjorde eller tunika og gjerne et tynt skjerf. Åpne sandaler er et must ... Endret 4. juni 2007 av Jytte
Gjest Deception Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Flagrende klär i naturmaterialer er et godt tips. Linbukser og -skjorter er ikke så dumt. Og jeg synes at skjört er bedre enn bukser, også.
Hobgoblin Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 I dag har jeg capribukser og tynn, hvit skjorte med halvlange ermer. Men det er vanskelig med varme og jobbklær - mye sommerklær ser enten for slaskete ut eller så har de for dyp utringning... Som Deception sa, er linklær en slager i varmen, men da må man gjennom strykehelvete først. :icon_frown:
Lola83 Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Miniskjørt, singlet og flip-flops? Passer ikke inn i alle jobber, men det er vel det svaleste jeg kommer på
aline Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kjøpte i fjor ett par sånne i underkant av kneet-korte widepants-aktige bukser i supermyk, men ikke for tynn, bomull. De er utrolig deilige nå i denne varmen, og blir lett og pent sammen med en pen topp både til jobb og ellers nå i varmen. Tror de er det beste kjøpet jeg har gjort på lenge, ser de selger dem i år og, kommer jeg over noen flere i forskejllige typer, skal jeg helt klart kjøpe flere. Har nå en i sort og en i mørk brun.
murray Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Aline: Hvor kjøper du disse buksene? Jeg tusler rundt i linbukse og topp, men føler at det blir litt sjuskete
Catzy Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Lin er bra. Jeg synes generelt at vevde stoffer er litt mer behagelig enn strikkede (t-skjortestoff). Ellers er silke og ren bomull bedre enn syntetstoff. Jeg bruker løse bukser og halvlange skjørt, og varierende topper. Kjøpte noen smale jeans med høyt liv før varmen satte inn. De er blitt permittert på ubestemt tid...
Blåklokke Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Jeg holder meg til naturfibre, jeg også ! Synes lin er svalt og fint og lett bomull likeså. Og om sommeren er det lov å ha litt skrukkete klær, er det ikke ? Jeg går gjerne med litt ledige skjørt, det behøver ikke være så kort for at det skal føles luftig. En topp (spaghettistropper og dyp utringning passer dog ikke på alle arbeidsplasser) over eller en løs, kortermet bluse. Åpne sandaler på beina. Og så er det lurt å ta med litt pudder som man kan drysse på beina i løpet av dagen, likeså en termos med isbiter som er deilige å ta på håndleddene og i pannen. Jeg har erfaring fra et kjempevarmt kontor...
Gjest kontorrotta Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har på meg kjole og åpne sandaler eller ballerinas. Ikke spagettistropper eller for kort miniskjørt.
Starkitten Skrevet 11. juni 2007 #13 Skrevet 11. juni 2007 Jeg jobber på kontor og jeg bruker for tiden korte skjørt og singletter. Jeg holder på å svette meg ihjel hvis jeg har mer på meg. Syntetiske stoffer er heller ikke noe sjakktrekk å ha på seg. Man blir fort svett og lukten blir mer intens. Ikke det at jeg svetter så mye, men jeg kjenner det etter noen par timer på jobb hvor solen står rett på meg. I dag har jeg shoppet masssse..... Jeg var spesielt ute etter tunikaer i behagelige stoffer, lette kjoler... ellers har jeg jo alt for mye klær som jeg ikke har lyst å gå med... kjekt med nytt...
Gjest Blondie65 Skrevet 11. juni 2007 #14 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har kjøpt to knelange vide bukser på Kapp Ahl - de er i bomull og veldig behagelige på. Jeg synes de er akkurat fin nok til jobb. Med en "anstendig" topp til er det helt greit. Sandaler uten helrem eller stepins er et must. Sokker tar vi på igjen i midten av september ...
aline Skrevet 12. juni 2007 #15 Skrevet 12. juni 2007 Aline: Hvor kjøper du disse buksene? kjøpte dem faktisk på lindex i fjor, men vet de har dem flere steder, har også sett de har dem i danseforetninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå