Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skikkelig kjørt meg fast i forsøket på å finne en bryllupsgave. Er ikke i nær familie, det er en vennegave og økonomisk har jeg heller ikke mye å gå på...

Disse er ikke av slaget som legger ut en gaveliste på GlasMagasinet. De er lite materialistiske og det går vel mer i opplevelser. Men der igjen skorter det økonomisk.

Ellers er musikk en stor del av deres liv, den ene spiller i band. (her kunne konsertbilletter vært en ide`men noe skummelt da de har litt annen musikksmak enn meg og også noe forskjellig smak de også.)

De er begge vegetarianere så det kan jo være mulig å finne på noe utifra det.

Noen tanker og tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på konserthus (Olavshallen i Trondheim) f eks? Da kan de selv velge hvilken konsert eller forestilling de vil gå på.

Gjest Gjest
Skrevet

En flott vegetarkokebok?

Gavekort på en vegetarmiddag ute eller privat?

Invitasjon på en annen opplevelse, tur ut.

Gavekort på musikkforretning.

Skrevet (endret)

Vet du om de ville vært interessert i gave til en veldedig organisasjon? Du sier de er vegetarianere - hva med til en miljø- eller dyrevernsorganisasjon?

Evt. kan du kanskje gi en omfattende og pen vegetarkokebok?

Edit: Så nå at gjest ovenfor hadde skrevet kokebok samtidig med meg. ;)

Endret av Tabris
Skrevet

Kokebok er faktisk den eneste ideen jeg har kommet opp med selv også:-)

Har faktisk kikket på gaver til veldedige formål men utifra de jeg har sett på måtte man være ute i god tid, og det kan man ikke akkurat si at jeg er.

Vegetarianer- måltid ute var også i tankene, men den eneste brukbare stedet jeg har klart å finne, der jobber såklart den ene...

Skrevet

En kurv med vegetar-mat og en flaske vin? Det er ihvertfall en gave det ligger omtanke bak :)

Gjest Neria
Skrevet
En kurv med vegetar-mat og en flaske vin? Det er ihvertfall en gave det ligger omtanke bak :)

Det er en god ide, syns jeg. Ta en tur på en stor butikk som har mye økologisk mat og fyll kurven med gode økologiske vegetarprodukter. Vet at man kan få tak i økologisk vin også. Kanskje det hadde vært noe å ha i en sånn kurv?

Skrevet

Helt ærlig tror jeg at jeg ville bli litt fornærmet over å få mat i bryllupspresang (mener ikke å kritisere deg Mowgli).

Kan du gå sammen med flere for å kjøpe noe større da?Reisegavekort?

Gaveabbonoment på reisemagasin, eller noe annet de brenner for??

Skrevet
Helt ærlig tror jeg at jeg ville bli litt fornærmet over å få mat i bryllupspresang (mener ikke å kritisere deg Mowgli).

Kan du gå sammen med flere for å kjøpe noe større da?Reisegavekort?

Gaveabbonoment på reisemagasin, eller noe annet de brenner for??

Ingen problem :ler: Men jeg hadde blitt glad for det, kan jo lage det som en picnickurv, det er jo en romantisk annerledes gave ;)

Gjest Jytte
Skrevet

Mitt forslag er kunst - slå deg sammen med noen og kjøp et fint litografi.

Gjest Vampyra
Skrevet

Hvor mye har du tenkt å bruke da?

Det er vesentlig forskjell fra 200-500 liksom...

hvis du ligger rundt 200 kr kan du jo kjøpe noen fine flasker med ulike oljer? Eller rett og slett kjøpe noe på glasmagasinet med byttelapp. Hva med å kjøpe en paiform og en liten paikokebok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...