Gå til innhold

Soloinnslag i kirka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste litt i en annen tråd her, og det virker som om "alle" har solist i kirka?

Vi har ikke tenkt noe på det vi. Tenkte gjennom familien og fant ut at vi ikke hadde noen som vi trodde ville ønske å delta, og det falt oss ikke inn å leie noen. All den tid det er kanpt 3 uker til vielsen er det jo for sent å begynne å tenke på dette nå, men jeg lurer nå likevel jeg, har "alle" solister i kirka?

Vi har ikke valgt salmer enda, eller "musikken i kirka" i det hele tatt, og må snart rote oss til å gjøre det også da, men blir det "tamt" dersom vi altså baserer oss på bare salmesang?

(det er jo en god del gjester, og enda litt flere som kommer til kirka enn til bryllupet (en del som ikke kan komme på festen har sagt at de likevel vil komme i kirka, og også enkelte som ikke er invitert kommer dit) så jeg forventer at samlesangen blir litt mer enn 3 stykker som deltar...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Leste litt i en annen tråd her, og det virker som om "alle" har solist i kirka?

Vi har ikke tenkt noe på det vi. Tenkte gjennom familien og fant ut at vi ikke hadde noen som vi trodde ville ønske å delta, og det falt oss ikke inn å leie noen. All den tid det er kanpt 3 uker til vielsen er det jo for sent å begynne å tenke på dette nå, men jeg lurer nå likevel jeg, har "alle" solister i kirka?

Vi har ikke valgt salmer enda, eller "musikken i kirka" i det hele tatt, og må snart rote oss til å gjøre det også da, men blir det "tamt" dersom vi altså baserer oss på bare salmesang?

(det er jo en god del gjester, og enda litt flere som kommer til kirka enn til bryllupet (en del som ikke kan komme på festen har sagt at de likevel vil komme i kirka, og også enkelte som ikke er invitert kommer dit) så jeg forventer at samlesangen blir litt mer enn 3 stykker som deltar...)

Vi skal ha solist i kirka, men ikke bare for å ha det fordi andre har det, men fordi "vår sang" passer veldig godt til begivenheten og er en selvsagt del av vielsen for oss.

Hvis vi måtte ha lagt hodene i blødt for å finne på en passende sang tror jeg ikke vi ville hatt solist.

Vet om brylluper uten soloinnslag også.

Skrevet

Vi har ingen "vår sang" i det hele tatt vi.

Jeg kan for all del fint finne på fine sanger som ville vært passende som solistinnslag i en vielse, men ikke noen sang som er "vår", for det har vi rett og slett ikke.

Skrevet

Vi skal ikke ha solist(er) i kirka.

Vi har rett og slett ingen som passer til et slikt oppdrag og å leie inn noen er for oss uaktuelt. :riste:

Vi har en "vår" sang men den har jeg tenkt å synge til min kjære på selve festen.

Da hadde det vært litt teit med den i kirka og synes jeg :forvirra:

Gjest Pesto
Skrevet

Hei, vi skal ha soloinnslag i vielsen, en med bare trompet og en med sang. Vet ikke helt hvorfor vi kom på det, men det ble bare naturlig. Vi kommer til å leie inn noen som gjør det og betale noen tusen for det. Vi har heller i vår sang, men har funnet frem til noen muligheten som kommer til å bli veldig bra og begge synes er fine. :)

Skrevet

Vi skal ikke ha soloinnslag i kirka. Men min søster skal lese en tekst.

Skrevet

Vi skal heller ikke ha solist i kirken. Ikke har vi noen vi kjenner som passer til å synge og ikke har vi noen spesiell sang vi ønsker å høre. Så du er ikke alene ;)

Skrevet

Vi skal ha tre solistinnslag i kirken. Ingen av oss har spesielle salmer vi liker, så derfor har vi valgt å gjøre det slik.

Vi betaler for en proff som skal synge og spille til piano, akkurat som vi gjør for bandet på kvelden senere.

Skrevet

Vi skal ikke i kirken, men vi skal ha solist som syngr 2 sanger :)

Skrevet

Vi har ingen spesiell sang som er vår... men skal nå allikevel ha soloinnslag i kirken...

Your song av Elton John og Just a perfect day av Lou Reed :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...