BIRE Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 Ja nå er det ikke lenge til den store dagen.. Hvordan er nervene deres jenter.. er det noen som er ganske frynsete nå.. Jeg er merkelig nok stresset meg ned ..har stresset nok i et år nå..Men er ganske rørt over ting som har med bryllupet å gjøre.. I går fikk jeg talen min fra han som skal vie oss-den var så fin at tårene bare trillet.. så jeg må ha vannfast macara he he(skulle ha det uansett) Ii dag 4 juni skal jeg til frisøren og ha prøve time.. ellers en hel liten blokk her som jeg skal gjøre hele uka ..laget meg en kjøre plan.. Er dere i rute alle sammen.. Jeg har alt ferdig -men føler forsatt at jeg må ha mere tid.. sikkert pga at dagen snart er her.. KOs Bire
Frk.L Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Så spennende det må være å "se slutten"! Jeg gleder meg skikkelig til det bare er noen dager igjen, og jeg forhåpentligvis har alt under kontroll. Når det var lenge igjen så var det greit, men nå som det er to måneder er det liksom sånn midt imellom. Ikke lenge, men ikke kort nok. Jeg vil gifte meg nå! :rødme: Lykke til ihvertfall! Jeg er sikker på at du får en fantastisk dag!
Gummi Tarzan Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Kun 5 dager igjen! Det er helt sjukt Nervene er ganske frynsete om dagen, føler det er 1000 ting å tenke på. Talen gjenstår, menyene og bordkortene er ikke klippet til, jeg må kjøpe litt stæsj.. Heldigvis har jeg laget meg en lang to do list, så jeg har ihvertfall litt oversikt over alt som gjenstår. Kjenner sommerfuglene flakser rundt i magen og gleder meg helt sinnsykt!! Vi skal ha utevielse på stranda på Hvaler, så jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at været holder seg like fint fram til helga
090607 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Både han og jeg har masse sommerfugler i magen nå! Vi gleder oss så at jeg er nesten redd for at jeg skal få reisefeber som jeg fikk da jeg var barn, hehe Har mye å gjøre om dagen, vi reiser på bryllupsreise søndag, og jeg reiser til byen hvor vi skal ha bryllupet på torsdag morgen. Det betyr at jeg må pakke alt til ferie nå, så jeg har lister både på det ene og det andre. Men det går seg vel til. Ikke unormalt med 10 tlf per dag til mine foreldre...
090607 Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 3 dager igjen... Åssen går det, jenter? I går blei kirkeprogrammene ferdig, i ettermiddag skal vi hente klærne til sambo, og jeg skal ha ansiktspleie. I morra og fredag har jeg heldigvis fri fra jobb for å gjøre de siste tingene. Puh...
Gummi Tarzan Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har tatt meg fri fra jobb de siste tre dagene, så i dag er jeg hjemme og ordner og fikser... Skulle egentlig ikke ta fri før i morgen, men jeg innså at vi hadde såpass mye å odne at jeg tok ut en ekstra fri dag.. De fleste tingene begynner å falle på plass (det skulle vel bare mangle når det er 3 dager igjen ). Men jeg har fremdeles ikke skrevet ferdig talen og det stresser meg litt. Skal sette meg nå etter lunsj. Ellers så holder vi fortsatt på og knoter med bordplanen. Vi skal jo ha vielsen på Hvaler, så jeg drar nedover dit allerede i morgen. Håper bare at jeg husker å ta med alt!! 3 dager så er vi gift jenter! Ganske sprøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå