Gjest snart prøver? Skrevet 4. juni 2007 #1 Skrevet 4. juni 2007 jeg har ikke fulgt med så mye i syklusen min før, men bare antatt at den var ganske så regelmessig. Nå har jeg begynt å tempe for å få bedre oversikt, men jeg er litt forvirret. Jeg bruker ikke hormonprevensjon. De to første syklusene var helt etter boken, tror jeg. temperaturkurvene stemte med teorien, lavee før EL, og steg og holdt seg høye etter EL. Den tredje syklusen var mye mer varierende, temperaturen hoppet opp og ned før EL, men holdt seg høy etter EL. Denne syklusen var 33 dager lang. Nå er jeg inne i fjerde, og tempen var høyere i helga, men da sov jeg også litt lenger. Til dere som har regelmessige sykluser: Hvordan er disse? Er de helt regelmessige, eller er det små variasjoner? Hvor store er variasjonene? Jeg vet at endel av dere har uregelmessige, men jeg vil helst høre hvordan de regelmessige arter seg. Er min regelmessig?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. juni 2007 #2 Skrevet 4. juni 2007 Mine sykluser var lange, men stabile. Tempen gikk litt opp og ned fra dag til dag, men temperaturstigningen i forbindelse med eggløsningen skjedde alltid på dag 27, og med omtrent like mange grader hver gang (+/-0,1 grad).
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Mine siste 3 år: Syklus på 26 til 38 dager. normal på 27 til 30 tempøkning på rundt 0.3 grad eller mer (når jeg husker å tempe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå