Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et firma registrerte i sin tid VÅRT hjemmenummer som deres nummer i Brønnøysundregistrene.

Folk ringer og ringer til firmaet. Vi har tatt kontakt merd Brønnøysund, og nummeret er fjernet fras deres sider.

Likevel fortsetter folk å ringe, og skal snakke med daglig leder. Særlig Telenor Bedrift ringer, alltid før kl 9. Jeg har sagt det gang på

gang at det er feil nummer, de beklager og skal endre det. Men det skjer altså ikke.

Uten unntak ligger jeg og sover når telefonene kommer, det er ganske slitsomt å vekkes når man er hjemme med en baby som er oppe om natten. Denne våkner også av at de ringer.

Vi er for øvrig kunder av Telenor selv, og betaler for telefonen til dem. Ganske bittert at de ødelegger hverdagen vår til tider.

Hva kan vi gjøre???

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Kanskje litt dumt, men: Kanskje dere rett og slett kan be om å få et nytt nummer pga. dette?

Gjest Gjest
Skrevet

Har du en funksjon på telefonen slik at du kan sette den på lydløs? Da får du iallfall sove når du trenger det.

Gjest Gjest
Skrevet

Trekke ut kontakten om natten og la lyden på mobilen være på? Det enkle er ofte det beste...

Skrevet

Vi klaget, og fikk til svar fra Telenor at de ikke kunne noe for at telefonselgere ringte oss... Hallo? Det er jo DE som ringer!!

Kontakten kan ikke trekkes ut, da alarmsystemet er tilkoblet telefonen og må virke.

Ser ut til at løsningen blir å bytte nummer ja. Så blir vi kvitt de andre som skal ha tak i firmaet i samme slengen.

Gjest Gjest isadora
Skrevet

Er også reservert mot selgere. Jeg overdriver ikke når jeg sier at telenor (kjenner igjen nummeret) har ringt daglig de siste ukene - opptil flere ganger om dagen. Tom lørdager ringer de... om kveldene og om morgenen... ja og midt på dagen.

Jeg har telenor telefon pr i dag. Jeg har sagt nei takk til deres glimrende tilbud og gidder ikke å ta tlf fra de lenger. Jeg skal straks skifte over til fibernett - takk og pris for det.

Telenor er bare helt på trynet. De har vel endelig gått opp for de at de har begynt å få konkurranse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...