Gjest bente85 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hva kan jeg gjøre for å få bedre kondis? Er det å gå eller sykle bra tips?
Yme Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Intervalltrening er det beste, både for økt kondis og fettforbrenning.
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Intervalltrening er det beste, både for økt kondis og fettforbrenning. holder det med 8 min sa du, sa du? En gang i tiden? Hmm?
Yme Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 holder det med 8 min sa du, sa du? En gang i tiden? Hmm? tjah. Du kan ta 8 minutter interval i starten, men man burde øke det etterhvert som man får bedre kondis. Hvis man har 8-13 min. interval, så må man ha 20-30 min. normal jogging etterpå (man kan ha en 5 min pause i mellom, så man får drikki litt vann og sånt) Jeg er kjekk.
hypergirl Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Intervalltrening er det beste, både for økt kondis og fettforbrenning. Hva baserer du denne påstanden på? Erfaring eller forskning?
hypergirl Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 begge deler Ok, kan jeg få linken til den forskningen:-)?
Yme Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Ok, kan jeg få linken til den forskningen:-)? Du kan søke på google. Jeg leste det i et hefte jeg fikk tilsendt i posten. Søk på RYP feks, så burde finne heftet, så kan du lese det.
Gjest Elfrida Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Her er en forholdsvis grundig artikkel om intervalltrening: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=376 Det står det også et avsnitt om fettforbrenning. Dette dreier seg om 4x4 intervaller, som ser ut til å bre om seg.
Pail Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 For å få bedre kondis, er intervalltrening det beste, ja Det er herlig å kjenne at formen blir bedre for hver gang man trener intervall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå