Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fant noe merksnodig da jeg titta på qxl. Dette må jeg si jeg aldri har hørt om en gang.

Men jeg syns det var utrolig festlig :legrine:

http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=508625954

noen som har hørt om den før eller?

Nå er jeg heldigvis såpass fornøyd med mine pupper at dette slipper jeg, men jeg må ærlig innrømme at jeg blir jo nyskjerrig på om det virker

Endret av Amalie_85
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, herregud så sært! Jeg har desverre mine tvil om at det funker så bra...

Skrevet

:sol: Mine er store nok.Og jeg tviler sterkt på at det der

skulle hjelpe :Hehe:

Skrevet

Jeg trenger ikke, siden jeg har tatt silikon for øke mine. Men ble fryktelig nysgjerrig fordet. Får kjøpe det til min venninne som ønsker større pupper.

Gjest Talula
Skrevet

Tviler på at det der fungerer, selv om det hadde vært fint om den gjorde det ;) Det står ikke hva den inneholder heller..

Skrevet

Kunne gjerne tenkt meg litt større pupper, men tviler på at kremen kan gjøre noe med det...

Gjest Gjest
Skrevet

Høres småskummel ut egentlig.

Skrevet

Eneste som hjelper er å legge inn silikon.

Jeg har også det. ;)

Tror ikke det finnes noe annet som funker.

Skrevet

Det der er det dummeste jeg har sett. håper virkelig ingen går på det :overrasket:

Gjest Gjest_Liz_*
Skrevet
Jeg fant noe merksnodig da jeg titta på qxl. Dette må jeg si jeg aldri har hørt om en gang.

Nå er jeg heldigvis såpass fornøyd med mine pupper at dette slipper jeg, men jeg må ærlig innrømme at jeg blir jo nyskjerrig på om det virker

Jeg har kjøpt en, så blir spennende å se =)

Skrevet (endret)
Jeg har kjøpt en, så blir spennende å se =)

Fortell gjerne om det funker eller ei. ;)

Endret av Grønt blad
Gjest Gjest
Skrevet

Dette er jo bare en ny vri av de der pillene med samme virkestoff. Må bare si at ingen burde prøve dette, reklamen på disse produktene skriver at kremen/pillene inneholder naturens egen østrogen og at dette ikke er farlig. Det er ikke sant, for naturens variant av østrogen har omtrent samme virkning på mennesker som det menneskelige hormonet østrogen. Det er en grunn for at produsenter av p-pille-merker forsøker å lage p-piller med mindre mengder hormoner og det er en grunn til at det ikke lenger er anbefalt å ta østrogentilskudd når mennesker når overgangsalderen (tidligere ble det anbefalt pga gunstig virkning på overgangsplager) da det er svært kreftfremkallende å tilføre kroppen slike mengder med østrogen.

Skulle ønske dette ikke var så og at et slikt produkt faktisk virket uten farlige bivirkninger, for jeg kunne trengt det selv..

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Prøv heller dette: www.normedical.no

Det har dokumentert virkning, den kremen er bare noe tull.

Gjest Vampyra
Skrevet

Nå la jeg ikke merke til om det var norsk selger eller ikke, men her i landet er det faktisk ikke spesielt god markedsføring å benytte før og etter bilder. Jeg lurer faktisk på om det er ulovlig?

Skrevet

Typisk ekle QXL. Minner meg om den select katalogen som var for noen år tilbake.

Gjest *Magica*
Skrevet
Typisk ekle QXL. Minner meg om den select katalogen som var for noen år tilbake.

Select lever da i beste velgående? :klø:

Verden vil bedras, tenk at folk faktisk kjøper dette!

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

jeg har prøvd den, og den virker ikke i det hele tatt!! bare bortkasta!:(

Skrevet
jeg har prøvd den, og den virker ikke i det hele tatt!! bare bortkasta!:(

Hehe, er du overrasket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...