Gjest Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget, jeg må bare få ut ting og få noen til å gi meg et tupp i rompa slik at jeg faktisk prater med han. Saken er vel det at han er veldig redd når det gjelder følelser og er veldig tilbakeholden. Men det er fortsatt ingen grunn til at han kan behandle meg mer som en kjæreste når han innimellom gidder og som en hushjelp de andre gangene. Er sykt sjelden han gir meg klem, kanskje 3-4 ganger i uka. Sex får jeg jo innimellom, men det er kun fordi han føler at han skal være snill mot meg, for han vil egentlig ikke ha, mens jeg vil. Og nei, prøv og ikke kjeft på meg fordi jeg legger ut slike ting her, han vet jeg prater om andre med disse tingene og han syntes det er like greit som fordi han da som oftest slipper å prate med meg om disse tingene. Jeg vet han skjerper seg når jeg prater med han, men jeg tenker at hvis jeg bare venter litt til så skjerper han seg. Men jeg syntes det er ganske irriterende at han dro til brasil i to uker med moren og stesøsken og kjøpte ingenting til meg. Ikke det at jeg skal være kravstor og forvente gave når han er i utlandet. Men det er Brasil vi prater om her, i tilleg spurte jeg han pent om han kunne kjøpe med godteri på vei hjem ettersom det er noe jeg liker som er mye billigere på flyplassen. Han kunne da i det minste tatt med noe, men nei da, ikke så mye som en liten ting engang. Men til seg selv så greide han og ta med både klær og sko, og diverse småting. Flaske med sprit greide han og få med seg og, men meg neeeeei da. Hadde vi bare vært alene her nå så hadde jeg pratet med han ettersom jeg merker jeg blir mer og mer irritert etterhvert som jeg skriver, men dessverre har han besøk av en kamerat. At verken morra/stefaren eller faren/stemorra har møtt meg, kun møtt ene broren på en siden er jo også noe man kan kalle et problem. Og legger jeg til at vi har vært samboere i over 8 måneder så ja. Er bare så forbanna akkurat nå, gikk meg en halvtimes - tre kvarters tur i sta og tenkte jeg kom til og ro meg ned, men tydeligvis ikke.. Huff, er litt digg og få litt utblåsning da..
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Hvilke egenskaper var det som gjorde at du valgte å bli sammen med ham opprinnelig da ?
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Så var det den igjen ja hehe, den har jeg hørt tusen ganger. Jeg syntes han er pen, snill er han og. Før var han veldig kosete og glad i sex. Han lagde mat før og gadd å hjelpe til her hjemme. Jeg er veldig dårlig på og forklare gode egenskaper, men det skal nok en del til før jeg går fra han. Selv om jeg ikke skjønner hvorfor han velger og pine seg f.eks gjennom mas om at jeg gjerne ville likt og møte foreldre hans, eller at han i det minste fortalte om meg.
Gjest Gjesteposter Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Har du fått noen grunn til at han ikke lenger har lyst på sex med deg? Synes dessverre han virker litt fjern, ikke en eneste liten presang til deg som har vært hjemme, jeg hadde ihvertfall reagert!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Uff, skjenner meg godt igjen i mye av det du skriver. Jeg har vært sammen med to stykker og begge har forandret seg veldig etter en stund i forholdet. Syntes det er utrolig trist. Selvfølgelig har alle dårlige egenskaper, men noen syntes mye mer enn andre. Noe kan man se gjennom fingeren på mens andre er bare irriterende å tenke på. Dessverre har jeg ingen gode råd til deg, men som sagt kjenner jeg meg veldig godt igjen i det du skriver (dessverre). Føler som deg at forandringene skjer når man tar opp problemet, men det hjelper ikke at ting faller på det gamle samme igjen etter en kort stund. Jeg veit også at jeg MÅ å forandre meg, men det er faktisk ikke lett å bli mer kjærlig og ha mer sex eller bli mer seksuell når man ikke har det bra i forholdet. Hver gang man tar det opp så kommer samme svar: - du blir aldri fornøyd. Uff, dette er ikke lett. :-(
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Så var det den igjen ja hehe, den har jeg hørt tusen ganger. Jeg syntes han er pen, snill er han og. Før var han veldig kosete og glad i sex. Han lagde mat før og gadd å hjelpe til her hjemme. Jeg er veldig dårlig på og forklare gode egenskaper, men det skal nok en del til før jeg går fra han. Selv om jeg ikke skjønner hvorfor han velger og pine seg f.eks gjennom mas om at jeg gjerne ville likt og møte foreldre hans, eller at han i det minste fortalte om meg. Han bor sammen med deg, og har gjort det i åtte måneder, men foreldrene har ikke hørt om deg engang?
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Hmm Enten så er han veldig treig (angående det og ikke ta deg med til foreldrene). Ellers kan det være at han tar deg veldig for gitt. Og siste alternativ som jeg kan komme på. Han føler kanskje ikke så mye for deg lenger? Jeg ville tatt en ordentlig prat med han. For din egen skyld.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Hallo, les det første innlegget ditt da, jente! Fatter ikke hvorfor mange blir i sånne forhold... Hilste raskt på venner og søsken, men tok litt tid før jeg møtte foreldrene og resten av slekta til min kjæreste, men når jeg møtte dem visste jeg at det var ordentlig seriøst mellom oss. Foreldrene på begge sider hjalp oss med innflytting til leiligheten vår, og de er av og til på besøk. Bor foreldrene hans langt unna dere, har han et dårlig forhold til dem eller hva er greia med at ikke du har truffet dem? Dette virker jo helt tåpelig...
gompen Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 - Du har ikke møtt foreldrene hans ennå. - Han irriterer deg allerde etter 8mnd samboerskap. - Du vil forandre ham. Dette forholdet er dømt til å mislykkes.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 - Du har ikke møtt foreldrene hans ennå. - Han irriterer deg allerde etter 8mnd samboerskap. - Du vil forandre ham. Dette forholdet er dømt til å mislykkes. Vil bare ha han tilbake slik han alltid har vært
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Vil bare ha han tilbake slik han alltid har vært "Alltid", fram til ett punkt hvor han ikke var sånn? Når startet dette da i løpet av de siste 8 mnd?
Annie Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Hvorfor har du ikke truffet foreldrene? Hvorfor reiste han uten deg til Brasil? Hvorfor hadde han ikke noe med hjem? Hvorfor vil han ikke ha sex? Hvorfor er han så "fjern"? Mange spørsmål, noen av dem må du stille han, men det viktigste må du stille deg selv, vil du bli i dette forholdet? Er det noen vits?
Lana_86 Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Jeg synes det virker som han er veldig usikker på sine føleser for deg. At han har tatt seg til takke med noe som føles greit, men kanskje ikke er den store kjærligheten. Hadde jeg vært deg hadde jeg dumpa han. For det der synes jeg ikke du skal finne deg i. Du trenger tydligvis en gutt som kan gi deg mer oppmerksomhet og det får du ikke fra han.
Gjest Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Hvorfor reiste han uten deg til Brasil? Den er ikek så vanskelig og svare på. Var moren og stefaren som hadde han med seg ettersom de giftet seg der for et år siden og ville ha med han og stesøsken dit.
Gjest lillebøll Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Han virker ikke spesielt opptatt av at du skal ha det bra når han oppfører seg slik allerede. Tror nok du bare må prate med han. *tupp tupp*
Gjest Bøllefrøet Skrevet 4. juni 2007 #16 Skrevet 4. juni 2007 Hvorfor finner du deg i at foreldrene ikke vet om deg? Tror de at han bor for seg selv, helt alene?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #17 Skrevet 4. juni 2007 Jeg har netttop flyttet fra en mann som var slik. Jeg kan fortelle deg en ting, om han er sånn nå etter 8 måneder kommer det IKKE til å bli bedre. Jeg ventet 7 år (og 1 sønn) med å gå fordi jeg trodde han kom til å forandre seg.
Gjest Bodillen Skrevet 4. juni 2007 #18 Skrevet 4. juni 2007 Vil bare ha han tilbake slik han alltid har vært Antagelig har han alltid vært sånn som han er nå. Han oppførte seg bare litt annerledes da han var nyforelsket i deg. Han kommer ikke til å forandre seg med mindre han blir forelsket igjen...
Catzy Skrevet 4. juni 2007 #19 Skrevet 4. juni 2007 Hva med å foreslå at dere inviterer foreldrene hans hjem til deg (et og et par, kanskje)? Hvis han nekter, så kan du jo ta det derfra... Hvis han synes det er OK, så kommer dere kanskje noen vei. Men jeg ville vel prøvd å gjøre noe med situasjonen nå, før det går år og dag. Hvis han er blitt så annerledes etter 8 mnd, så er det kanskje ikke helt meningen at dere skal være sammen. Kjenner du til noen av eksene hans? Hvis dere er i samme bekjentskapskrets, så kunne du kanskje ha prøvd å fiske om han gikk fra å være Prince Charming til en dott på under et halvt år med dem også. I så fall så gir det en viss pekepin om hvor landet ligger, tenker jeg.
Gjest Catwoman Skrevet 5. juni 2007 #20 Skrevet 5. juni 2007 Eter åtte måneders samboerskap - og foreldrene hans vet ikke om deg engang. Og siden han reiser på feir emed familien, er det vel ikke dårlig forhold tilfamilien som er grunnen heller. Der synes jeg det er noe som skurrer veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå