Sungirl84 Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Skal dere kjøpe kjole/dress og sko? Eller er det foreldrene til barnet som kjøper dette? (hvis dere bruker andre enn egne barn)
Rainbow Brite Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Hos oss ordnet foreldrene til barna, og vi har tydeligvis lik smak, for jenta hadde fått akk den kjolen vi hadde falt for selv!
ija Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Vi har kjøpt kjole og sko til vår brudepike. vi kjøpte også kjole og sko til vår brudepike, vi skal også betale for frisør.
mavir07 Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Hei Vi skal ha 2 brudepiker. Min lillesøster og hans kusine. Vi har kjøpt kjolene, mens foreldrene ordner resten. De får også beholde kjolene etter bryllup.
Floja Felíz Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Vi kjøper kjole til dem som de får beholde etterpå. Sko har vi ikke snakket om, det kan jo hende de kan bruke noe de har fra før.
*Emma* Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Jeg hadde mine egne barn - og kjøpte klær til dem. Jeg ville kjøpt klærne hvis det ikke var mine barn også - fordi da hadde jeg fått det jeg ville ha. (Sko ville jeg førts sjekket om de hadde fra før av.)
Kykkelikokos Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Skal ha niesen min som brudepike. Svigermor ønsket å kjøpe kjole til henne, så da gjorde hun det. Ellers hadde jeg kjøpt.
Snippa Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Vi har kjøpt kjole til mannens niese og våre døtre. De største ville gjerne ha like klær, så da kjøpte vi til alle. Hvis brudepar legger føringer på hva de skal ha på, synes jeg de også må betale for det. Hvis de bareskal ha vanlig pentøy, ville jeg ikke kjøpt til dem. Sko har jeg ikke kjøpt til niesen. Endret 4. juni 2007 av Snippa
Sungirl84 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. juni 2007 Så da er det ikke rart eller frekt om jeg ber de stå for sko? Jeg skal kjøpe kjolen! Regner med de trenger sko uansett liksom, er jo jul ikke mange mnd etter
kathrine79 Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Så da er det ikke rart eller frekt om jeg ber de stå for sko? Jeg skal kjøpe kjolen! Regner med de trenger sko uansett liksom, er jo jul ikke mange mnd etter Hvis de ikke skulle være brudepiker, måtte de vel antakelig hatt nytt antrekk uansett, så egentlig er det jo veldig generøst. Syns det høres veldig greit ut å dele litt på det.
*Emma* Skrevet 4. juni 2007 #12 Skrevet 4. juni 2007 Så da er det ikke rart eller frekt om jeg ber de stå for sko? Jeg skal kjøpe kjolen! Regner med de trenger sko uansett liksom, er jo jul ikke mange mnd etter Jeg syns ikke det er frekt - med mindre du krever at de ser ut på en bestemt måte...feks de må være hvite eller må være rosa etc....da syns jeg du skal betale fordi da kan det hende de ender opp m noe de ikke ville valgt selv - og heller ikke kommer til å bruke igjen
Kykkelikokos Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 Niesen vår skal ha hvite sko, så da hadde vi opprinnelig tenkt til å kjøpe det. De var litt dyre, så vi hadde aldri forventet at svigerinnen min skulle betale dem. Men nå kjøpte svigermor sko, så da ble det ikke de skoene jeg ønsket opprinnelig, men samme kan det være. De var fine de også
MayaM Skrevet 4. juni 2007 #14 Skrevet 4. juni 2007 Jeg skal ha mine egne 2 barn og vårt beste vennepar sine 2 gutter. Jeg kjøper klær til alle sammen. Sko står dem for selv, da det er gutter og dem bruker svarte pensko som dem har. Siden det er jeg som vil ha dem som brudesvenner, kjøper jeg antrekk. Og klær til mine egne er en selvfølge Og alle får beholde klærne etterpå!
måneperle Skrevet 4. juni 2007 #15 Skrevet 4. juni 2007 Vi hadde våre egne barn, og betalte derfor naturligvis selv. Jeg ville betalt om vi hadde hatt andres barn også. Både for at ingen andre skulle fått utgiften, og at vi kunne funnet noe som både vi og brudepike/svenn likte.
Gjest Piper Skrevet 4. juni 2007 #16 Skrevet 4. juni 2007 Vi hadde to nieser og min sønn som brudebarn, og kjøpte klærne til alle sammen. Så lenge vi bestemte hva de skulle gå i, mente vi at det ville vært frekt å kreve betaling av foreldrene. De fikk også beholde kjolene og skoene etterpå.
Irmelinn Skrevet 4. juni 2007 #17 Skrevet 4. juni 2007 Vi skal ha 3 av våre nieser som brudepike og min lillebror som brudesvenn og vi kjøper klær, sko og smykker til alle da vi har funnet antrekk vi vil at de skal bruke. Blir litt dumt av oss å få foreldrene til å betale når vi har funnet det vi liker, er ikke sikkert foreldrene liker det like godt som det vi gjør. Men de får begolde klærne etterpå
Gjest Emera Skrevet 4. juni 2007 #18 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jeg kjøpte kjolen til min datter, som skal være brudepike i sin onkels bryllup. Både bruden, brudepiken og jeg dro til butikken og valgte ut en nydelig kjole. Datteren min var helt henført der hun gikk ut og inn av de lekreste kjoler... Endret 4. juni 2007 av Emera
Gjest 3llie Skrevet 4. juni 2007 #19 Skrevet 4. juni 2007 Utenom mine to egne barn så skal vi ha to brudepiker til, disse kjøper vi også kjoler, hansker, jakker og smykker til som de får beholde, også spanderer vi frisør. Sko får foreldrene ordne med selv.
enerland Skrevet 12. juni 2007 #20 Skrevet 12. juni 2007 Vi har to nevøer og et fadderbarn som brudesvenner/piker. Vi betaler leie for antrekk til alle 3 samt at jeg har kjøpt krans og kurv til jenta. Frisør skal jeg også spandere på jenta. Sko har jeg ikke tenkt på regner med foreldrene skaffer det på egen hånd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå