Gjest Gjest_Corine_* Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Setter veldig stor pris på om noen datakyndige der ute kan ta en titt på denne: Jobber i disse dager med å bli ferdig med hjemmeeksamen. En oppgave består i å laste opp en Powerpoint inn på It's Learning. Denne presentasjonen inneholder mange lyd, bilde og videofiler. På min datamaskin fungerer alle filene perfekt når jeg klikker på linkene som ligger på hver enkelt powerpoint- slide. Problemet er at når andre skal åpne filen/ når jeg åpner den fra Its Learning på en annen PC, så virker ikke disse bilde-lyd-videofilene slik de skal. Hva gjør jeg galt?? De fleste lyd-bilde-video filene er lagret på min datamaskin. Hva gjør jeg for at andre skal kunne greie å se/høre disse når de bruker en annen maskin? Har prøvd å laste opp hver enkelt fil til Its Learning, for så å linke dit....men jeg får det ikke til. Hjelp??? Setter utrolig stor pris på svar!
Gjest Vampyra Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Nå har jeg aldri brukt it's learning, men jeg tipper det er en nettside dere bruker på skolen? Ja du må først og fremst laste opp alle filene. Etterpå tipper jeg du må lage linkene til disse filene på nytt, ettersom filplasseringen er ny. Fungerer ikke dette ville jeg tatt kontakt med it på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå