Gjest Medlem Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hei. Jeg var for godt over 1 år siden på skitur da jeg var så uheldig og datt veldig hardt på rumpa... Jeg kjente da jeg datt at jeg fikk smerter "i rumpa". Siden da har jeg hatt litt småproblemer.. Som f.eks når jeg skal ha sex.. Når jeg blir tent, får jeg smerter.. Har også hatt litt slim i avføring og litt kløe rundt åpningen, men ikke så veldig ofte at det gjør noe.. Kan dette være hemorider?
Ce'Nedra Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Veldig generelt dette du skriver, men det er ikke typisk å få hemoroider etter et fall. Tror dette er noe du bør gå til legen med. Ser ikke at fallet passer sammen med de andre symptomene dine.
Gjest Medlem Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Veldig generelt dette du skriver, men det er ikke typisk å få hemoroider etter et fall. Tror dette er noe du bør gå til legen med. Ser ikke at fallet passer sammen med de andre symptomene dine. Hm, kan hende jeg ikke helt vet om det er noe som har kommet etter fallet.. Det med slim osv. Men etter fallet har jeg hatt smerter. kjenner ikke disse smertene til vanlig, men kjenner de når jeg blir tent. Kanskje dette har noe med at det kommer mer blod til dette området?
Ce'Nedra Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Det du sier om symptomer kan være tegn på hemoroider ja, men det er vanskelig å si på så generelt grunnlag. Men tror smertene er der ellers også. Det med tilstrømming av blod kan vel også stemme, det er vel veneknuter det er snakk om..
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Hei. Jeg var for godt over 1 år siden på skitur da jeg var så uheldig og datt veldig hardt på rumpa... Jeg kjente da jeg datt at jeg fikk smerter "i rumpa". Siden da har jeg hatt litt småproblemer.. Som f.eks når jeg skal ha sex.. Når jeg blir tent, får jeg smerter.. Har også hatt litt slim i avføring og litt kløe rundt åpningen, men ikke så veldig ofte at det gjør noe.. Kan dette være hemorider? Ta en tur til LEGEN du så får du nik svar.
Gjest Medlem Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Ta en tur til LEGEN du så får du nik svar. Jau
Gjest lillebøll Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Når du slår bekkenet kan du ha bekkensmerter lenge. bekkenløsning og bekkenlåsning gir begge smerter i og rundt bekkenet, og da nedentil for eksempel ved sex. Bekkenet er jo hele hoftepartiet inkludert underlivet og rumpa så du kan ha vondt i ganske mange ledd etter ett fall. kan være greit å f åsjekket det opp med legen, er det bekkenet som skyldes smertene kan nok mye ordnes hos fysio og kiropraktor. Det med smerter og slim i avføringen aner jeg ikke.
Gjest Medlem Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Det du sier om symptomer kan være tegn på hemoroider ja, men det er vanskelig å si på så generelt grunnlag. Men tror smertene er der ellers også. Det med tilstrømming av blod kan vel også stemme, det er vel veneknuter det er snakk om.. Hei. Hva er veneknute? Dette er veldige irriterende, de smertene.. For det påvirker jo sexlivet no veldig. Ettersom at jeg får disse smertene får jeg ikke akkurat lyst på sex. Hva må gjøres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå