Gjest Tweek Skrevet 9. januar 2008 #21 Skrevet 9. januar 2008 det kan du i firefox også Ok, hehe. Har ikke brukt firefox noe særlig. Bruker egentlgi bare safari.
*Enigma* Skrevet 9. januar 2008 #22 Skrevet 9. januar 2008 Nå har du faktisk fanene i IE også da, fra versjon 7.0 og utover. Jeg ville beholdt 7.0 ettersom det fortsatt finnes noen kålhuer der ute som designer sidene sine på en slik måte at de kun fungerer i IE, og med tanke på at Microsoftoppdatteringer stort sett bare fungerer å laste ned fra IE. Når det gjelder hva som er best å bruke kommer dette mye an på hva du selv liker. Last ned både Firefox og Opera da vel, så kan du prøve selv. Jeg brukte Opera tidligere, men da Firefox kom begynte jeg å bruke den i stedet. Opera synes jeg har blitt dårligere i det siste, derfor foretrekker jeg Firefox.
Anglofil Skrevet 9. januar 2008 #23 Skrevet 9. januar 2008 Har alle tre, men liker FF best. Det kommer dog an på hva jeg gjør. I enkelte tilfeller liker jeg helholdsvis IE eller Opera best, f. eks i noen hjemmesideprogram osv. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå