Gjest Gjest_Prinsesse villikke_* Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Har kun brukt explorer, men kunne tenkt meg å prøve en annen nettleser..Eller er det hipsomhaps hva en bruker? (Har ny pc, og husker ikke passordet mitt...er derfor ikke innlogget.. )
Amalie_85 Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Firefox syns jeg er best. Har hatt alle tre, men firefox jeg sitter igjen med. De andre får jeg alltid problemer med, og det er firefox jeg syns det best. Expolerer har jo bare vinduer, mens i firefox kan man ha faner i samme vindu (føler jeg sparer plass og holder lettere oversikten over sidene jeg har oppe) Men det er nok en smak sak, så det er jo bare å prøve ut litt
Amanlis Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har prøvd alle tre og har endt opp med opera. Firefox krasja på maskinen min, uviss av hvilken grunn. Etter at jeg gikk bort fra Explorer, forsvant mye spam. Her er en link til en test av de tre nettleserne du vurderer.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Skamløs firefox reklame.. Bruker den selv, bruker nå IE bare til Windows Update, alt annet har jeg firefox til .. Har vel brukt firefox fast i ca tre år nå, å gå tilbake til IE nå er.. ille.
Tabris Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Jeg bruker Opera, og foretrekker den. Samboer bruker Firefox og foretrekker den. Hver sin smak.
Cata Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Jeg likte Opera veldig godt da jeg hadde den. Nå er jeg gått over på Firefox, men.....likte Opera litt bedre.
Kykkelikokos Skrevet 3. juni 2007 #9 Skrevet 3. juni 2007 Bruker Firefox hjemme, IE på jobb. Både Opera, IE 7.0 og Firefox har tabs. Opera har vel mer "out-of-the-box" funksjoner, men Firefox har veldig mange forskjellige plugins man kan installere. Jeg bruker blant annet ad-block som fjerner reklame
Gjest Madeline Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 , men Firefox har veldig mange forskjellige plugins man kan installere. Jeg bruker blant annet ad-block som fjerner reklame Du kan fjerne reklame i Opera også.
Gjest morthal Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har brukt alle tre og har tilslutt endt ooo med firefox.
Lovedrop Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har bare en ting og si: Firefox med adblock. Adblock er en tilleggsmodul til FF som fjerner reklame fra nettsider. Den er 100% konfigurerbar og krever bare en smule teknisk innsikt og tweaking. Jeg surfer 100% reklamefritt, noe som øker surfehastigheten og gjør sider ryddigere og informasjon enklere å finne. http://adblock.mozdev.org/
RedFox81 Skrevet 9. januar 2008 #15 Skrevet 9. januar 2008 Firefox! http://forum.teddy2you.com/style_emoticons...ult/firefox.gif
Mozilla Skrevet 9. januar 2008 #16 Skrevet 9. januar 2008 firefox....selvsagt Expolerer har jo bare vinduer, mens i firefox kan man ha faner i samme vindu (føler jeg sparer plass og holder lettere oversikten over sidene jeg har oppe) man kan bruke faner i expolerer også om man ønsker det
Titta Skrevet 9. januar 2008 #17 Skrevet 9. januar 2008 IE på jobb og Firefox hjemme. Liker helt klart Firefox best. Har også prøvd Opera, men ble ikke helt fortrolig med den. Bruker Mac så har vært innom Safari også, men det tok ikke langt tid før jeg vendte tilbake til Firefox.
Gjest Tweek Skrevet 9. januar 2008 #19 Skrevet 9. januar 2008 Jeg bruker ingen av delene, men jeg hadde klart gått for opera. I opera kan du også samle i faner, noe jeg syntes er veldig greit. Du kan også lage en førsteside som innholder 9 websider. Da kan du enkelt trykke deg inn på den du skal på der og da.
Gjest Gitte Skrevet 9. januar 2008 #20 Skrevet 9. januar 2008 Du kan også lage en førsteside som innholder 9 websider. Da kan du enkelt trykke deg inn på den du skal på der og da. det kan du i firefox også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå