Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jeg er lei drainpipes! jeg føler meg som en gulerot! noen jeans eksperter her som aner hva LEE, levis & fornarina har for noe å velge i når det gjelder jeans med sleng?

hva heter modellen og evt link er flott om du har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne! Det er veldig vanskelig å finne for tiden. Si ifra hvis du finner noen fine modeller da :sjenert:

Gjest jenny jensen
Skrevet

jeg ga dere jo linker. tør dere ikke å kjøpe på ebay?

Skrevet

Synes jeans er veldig vanskelig å kjøpe online. Vanskelig nok i butikken..

Gjest Gjest
Skrevet

Levis 513 er bra.

& på HM har og en bra jean med sleng i.

Skrevet

Levis har bootcut-jeans. Kjøpte dessuten et par med litt sleng på vero moda for ikke lenge siden. Er bedre utvalg nå enn før jul. Da var alt bare drainpipe drainpipe og atter drainpipe.

Gjest Gjest
Skrevet

det er ikkje farleg å handle på internet. ofte er dem veldig behjelpsomme og dem har ofte et heilt korrekt mål av produktane dei har.

ærleg talt miss.chanel. da får du gå ut å prøve lykkja sjølv for å finna ei bukse. ikkje la oss gjere jobben.

Gjest jenny jensen
Skrevet

kom dere ut i verden å se på moten der. der sprader de fleste rundt i boot-cut.

norge er så langt etter med sine kjedelige drainpipes som alle må gå i.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet
det er ikkje farleg å handle på internet. ofte er dem veldig behjelpsomme og dem har ofte et heilt korrekt mål av produktane dei har.

ærleg talt miss.chanel. da får du gå ut å prøve lykkja sjølv for å finna ei bukse. ikkje la oss gjere jobben.

hva er så ditt problem??? du hadde ikke trengt å svart heller da vet du! :overrasket:

du skulle bare vist hvor mye jeg har handlet på nett! :legrine: men akurat jeans på Ebay går ikke! de ser jo ikke ut noen av de, de fleste lyser jo FAKE lang vei! jeg er ikke på utkikk etter 80-talls snitt!

ja idag skal jeg en tur til byen. jeg ville bare ha tips om modeller slik MURRAY over her ga!

Gjest Deception
Skrevet

Jeg så noen jeans på Vero Moda i går som fra min synsvinkel så ut til å ha rimelig med sleng.

Skrevet

Levis 572 er også bootcut-modell som sitter bra på meg i alle fall..

Gjest Gjest
Skrevet
jeg er lei drainpipes! jeg føler meg som en gulerot! noen jeans eksperter her som aner hva LEE, levis & fornarina har for noe å velge i når det gjelder jeans med sleng?

hva heter modellen og evt link er flott om du har.

70-tallsaktige jeans med sleng eller bootcut er visst på vei til å bli "in" igjen, leste jeg. :) Det er vel en slags motreaksjon på den supertrange jeansmoten som har dominert de siste årene. Gleder meg til bedre utvalg i butikkene, jeg liker heller ikke sånne drainpipes!

Skrevet
hva er så ditt problem??? du hadde ikke trengt å svart heller da vet du! :overrasket:

du skulle bare vist hvor mye jeg har handlet på nett! :legrine: men akurat jeans på Ebay går ikke! de ser jo ikke ut noen av de, de fleste lyser jo FAKE lang vei! jeg er ikke på utkikk etter 80-talls snitt!

ja idag skal jeg en tur til byen. jeg ville bare ha tips om modeller slik MURRAY over her ga!

Folk har lett for å bli litt breie i kjeften når man kan gjeste poste vet du.

Til spm ditt: H&M har jeans med sleng. Bik Bok hadde også sist jeg var innom en av de butikkene...1 mnd's tid siden.

Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet

Da jeg var i Barcelona i fjor sommer, var det nesten bare jeans med bootcut eller helst 70-talls sleng i butikkene. Vi er vel ikke alltid like oppdatert her oppe i nord...

Skrevet

Jeg har en fantastisk jeans med ordentlig sleng fra Sisters Point (faktisk!). Den er mørk, litt høy i livet, tettsittende uten å være klistret og har mye sleng. *elsk* Mange som ser stygt på meg når jeg bruker den, men, men..

Gjest gloria
Skrevet (endret)

Dette er litt off topic da, men er ikke helt umulig at slengen kommer tilbake igjen om kort tid. Da muligens med en mer "70 talls vri ; høyt liv og enorm sleng". Det er noe jeg kan se for meg i alle fall.

Jeg for min del kommer til å bruke drainpipes til den dagen jeg dør!

Endret av gloria
Skrevet
Jeg så noen jeans på Vero Moda i går som fra min synsvinkel så ut til å ha rimelig med sleng.

Flere fine på Vero Mods, ja.

Gjest Deception
Skrevet
Dette er litt off topic da, men er ikke helt umulig at slengen kommer tilbake igjen om kort tid. Da muligens med en mer "70 talls vri ; høyt liv og enorm sleng". Det er noe jeg kan se for meg i alle fall.

Jeg for min del kommer til å bruke drainpipes til den dagen jeg dør!

Dette er vel egentlig gammelt nytt; slengen er tilbake for lengst, men da 70-talls-typen. Det er bare i Norge at vi henger litt etter.

Skrevet
Dette er vel egentlig gammelt nytt; slengen er tilbake for lengst, men da 70-talls-typen. Det er bare i Norge at vi henger litt etter.

Vi ligger etter ja. Da jeg var i Italia i fjor var det blå klær overalt, først nå ser jeg den samme blåfargen i butikkene her.

Det ble litt OT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...