Gjest datafjols Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Når jeg setter inn en dvd-plate i min bærbare pc, så kommer windows mediaplayer (vers 11) opp som eneste alternativ. Det er greit. Men når jeg trykker på den, så kommer følgende melding opp "Windows Media Player kan ikke spille av DVD-video. Du må kanskje justere skjerminnstillingene i Windows. Åpne skjerminnstillinger i Kontrollpanel, og prøv deretter å redusere skjermoppløsningen og fargekvalitetsinnstillingene". Har lastet ned quicktime for å se om det gikk istedet. Men det funket heller ikke. Nå lurer jeg på om det er noe galt med maskinen min. Det funket helt fint med windows mediaplayer før jeg re-installerte maskinen..
Liskat Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Har du prøvd en annen skjermoppløsning? Hvis det ikke hjelper, last ned VLC Media Player, den kjører det aller meste.
Gjest StockDama Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 vlc er løsningen til så og si alle videorelaterte problemer
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Hvordan klarer dere å navigere i VLC ? Syns den er veldig knotete å styre..
Gjest Cd-man Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Har du prøvd flere DVDer? Det kan være en feil på DVD. Se etter om det er noen flekker på DVD. Det anbefales å tørke lesesiden på DVD-platen med en myk klut fra sentrum og utover, hvis en har fått flekker på DVD-platen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå