Gå til innhold

dekke til veranda

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

fikk litt sånn dejavu nå; lurer på om jeg stilte samme spørsmål i fjor: altså, hvordan ordne med sånn "forheng" til verandaen?

og det på en enkel, billig måte? jeg har ikke symaskin, men kan låne om nødvendig. hvordan feste? det er gitter...borrelås? tau?

jo, nå mener jeg bestemt at jeg har spurt.. det demrer noe om seljer, eller hva det nå heter, og hammer.. skjønner? det blir i alle fall for avansert for meg.

kan jo kjøpe, men de er sikkert dyr? og litt kjedelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fikk litt sånn dejavu nå; lurer på om jeg stilte samme spørsmål i fjor: altså, hvordan ordne med sånn "forheng" til verandaen?

og det på en enkel, billig måte? jeg har ikke symaskin, men kan låne om nødvendig. hvordan feste? det er gitter...borrelås? tau?

jo, nå mener jeg bestemt at jeg har spurt.. det demrer noe om seljer, eller hva det nå heter, og hammer.. skjønner? det blir i alle fall for avansert for meg.

kan jo kjøpe, men de er sikkert dyr? og litt kjedelig...

på ikea har de ferdige sol-skjermer....se på ikea.no

Gjest Gjest
Skrevet
på ikea har de ferdige sol-skjermer....se på ikea.no

parasoller mener du? det er ikke det jeg tenker på. jeg tenker på sånn for å ha inntil rekkverket. fant ikke det på ikea, noe jeg synes er rart...

Skrevet

Joda, jeg har også sett det på Ikea. Ikke parasoll, men solskjermer.

Gjest Gjest
Skrevet
Joda, jeg har også sett det på Ikea. Ikke parasoll, men solskjermer.

ok, da skal jeg ta turen og sjekke det ut. så bare på nettet jeg...

Gjest Gjest_polarklompen_*
Skrevet
ok, da skal jeg ta turen og sjekke det ut. så bare på nettet jeg...

på ikea hadde de både en som var flere meter lang og 8o cm høy for å dekke til et gjennomsiktig rekkverk..finnest i hvit, blå og stripet.....vi har kjøpt to som er 2mx3m...har festet de på vire så vi kan dekke til hele verandaen.....blir fort 50 grader oppå der.......de hadde også en stor trekant som er flott å brukse som tak over sitteplassen.....

i trheim er de desverre utsolgt for dette.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...