Gå til innhold

Kjedelig i senga?

Fremhevede innlegg

Gjest snart gift!!
Skrevet

føler noen ganger at sex livet vårt er kjedelig. Selv om vi bytter stillinger, føler jeg det er litt kjedelig. Jeg kommer ofte litt fort og han bruker litt lengre tid på å komme. Det er jo helt utrolig for er vel som oftest han som ikke klarer å holde seg. Noen råd som kan piffe opp sexlivet vårt????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke det bare positivt, da? Da rekker jo begge å komme.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
føler noen ganger at sex livet vårt er kjedelig. Selv om vi bytter stillinger, føler jeg det er litt kjedelig. Jeg kommer ofte litt fort og han bruker litt lengre tid på å komme. Det er jo helt utrolig for er vel som oftest han som ikke klarer å holde seg. Noen råd som kan piffe opp sexlivet vårt????

Samme her. Jeg kommer mye fortere enn han som regel, så det kan jo bli litt kjedelig å holde på i det uendelige når man selv er ferdig. Forstår menn litt der om damen er sein i å komme og de er ferdige fort :sprettoy:

Gjest StockDama
Skrevet

om han kommer seinere er ikke det et problem, da får jeg flere orgasmer =p så plager ikke meg i det heletatt =D

men meg om det...

søk rundt på sex forumet om tips, er masse der.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å dele dette med ham? Kan hende jeg misforstår, men det virker som om dette er noe som plager deg, og han er lykkelig uvitende. Om man savner noe i sexlivet sitt, og ikke gir uttrykk for det, kan man nesten ikke forvente å få det slik man vil ha det heller, dessverre.. Det fordrer da at man vet det selv ;)

Skrevet

Hvordan er det mulig at en jente kan komme først? Da missunner jeg dere virkelig. Det er litt av en jobb å få meg til å komme, og de fleste har ikke tålmodighet til det.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Hvordan er det mulig at en jente kan komme først? Da missunner jeg dere virkelig. Det er litt av en jobb å få meg til å komme, og de fleste har ikke tålmodighet til det.

...det er det som er vanlig i huset vårt? Tålmodighet lønner seg :)

Skrevet

Jeg lurer på hvordan disse sexmytene oppstår. Hvis man leser i dette forumet, kan man få inntrykk av at det er vanlig at kvinnen får orgasme først. Det er forsåvidt også min erfaring.

Likevel antar TS at det vanlige er at menn får orgasmen først, og det er åpenbart det som er myten.

Kanskje det bare er meg som har vært heldig å treffe kvinner som er flinke til å få orgasmer?

Gjest Gjest
Skrevet
Kanskje det bare er meg som har vært heldig å treffe kvinner som er flinke til å få orgasmer?

Min kommer og så det rekker!

Ikke uvanlig med opp mot 10 orgasmer under rodeoen :tommel:

Vanligvis holder vi på i 1 time, de fleste orgasmene hennes er vaginale, sleiker henne ett par ganger underveis til orgasme.

Men husk på det er ikke mannens ansvar for at kvinnene får orgasme, man er alle ansvarlig for sin egen seksualitet

Skrevet

TS her:

Kanskje jeg er heldig som har muligheten til å komme flere ganger... Men føler kanskje det hele er fort ferdig. er ikke 5 min lite da???? For er som oftest så lenge det føles.. og ikke vet jeg om myten med at menn kommer først eller ikke for det stemmer ikke for meg.

Har prøvd å snakke om det men klarer ikke helt å få forklart meg ordentlig, vet liksom ikke hva som er kjedelig bare at det virket så mye bedre før.... Nå har vi vært sammen i ca 2,5 mnd..

Gjest Elfrida
Skrevet
Nå har vi vært sammen i ca 2,5 mnd..
Da har dere knapt rukket å bli kjent med hverandre seksuelt. Hvis dere skal få dette til å funke er dere nødt til å snakke sammen, og kanskje gi det litt mer tid.
Skrevet
om han kommer seinere er ikke det et problem, da får jeg flere orgasmer =p så plager ikke meg i det heletatt =D

men meg om det...

Som jeg skulle sagt det selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...