Gjest Gjest_Goofy_* Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Er så glad og ville bare dele mine kupp som jeg gjorde igår, hihi..... Jeg køpte følgende; 3 par sko 2 topper 1 capri bukse 1 blazer Til sammen 399 KR Pengene spart og jeg regnet at sammenlignet med ordinære priser har jeg fått mer enn 90% i rabatt :-)
Gjest Gjest_Goofy_* Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Kjøpte alle skoene på Din Sko Storgata, klærne kjøpte jeg på Vero Moda og Indiska. På Vero Moda hadde de salg på masse utvalgte plagg som f.eks 1stk 30 kr, 3 stk 50 kr og 5 stk 100kr. Hvis du drar på de største kleskjedene (H&M, Vero Moda, Lindex, Kappahl osv.) så har de fleste salg, dete er for å klargjøre plass til nye varer. Lykke til med letingen ;-)
Aurela Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Wow! *Ønske jeg var deg nå* Vil også ha mange nye ting til nesten ingen penger..
Gjest Frøken Titt Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Ja, jeg så det var super-salg på Veromoda. Kjøpte en kjempe fin blazer der. Satt ned fra 399 til 75 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå