Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen ørepropper eller hva det nå heter, til mp3-spiller, som ikke faller ut når man jogger?

Jeg holder på å bli gal av mine...hver gang jeg kommer igang og har en god rytme, så faller en av dem ut. Og stopper musikken så stopper jeg, er helt avhengig om jeg skal løpe :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

å, her håper jeg du får mange svar, for det er jeg også ute etter.

de jeg har er forsåvidt ok, scullcandy, men jeg har feil proppestørrelse på ene øret som faller ut hele tida, så da er jeg like langt. går det an å kjøpe nye å feste på tro? den som passer sitter i alle fall på plass, detter ikke av en eneste gang under løpeturen.

Skrevet

KOSS har noen kjempefine. (Koster ca 200 - 250). De er myke - du klemmer dem til, dytter dem inn i øret, så utvider de seg og sitter kjempebra. De er dessuten myke nok til å ikke gjøre vondt selv om de sitter i lenge - det er veldig deilig når man sitter på toget om morgenen!

Skrevet

Supert, takk for svar begge to! :)

Har sett de fra Koss, så jeg skal prøve å få tak i dem i dag. Nesten så jeg gleder meg til neste joggetur. Neeesten :)

Skrevet

Jeg må bare nevne det headsetet jeg har også - Sennheiser PMX 70 Sport. De er laget for trening/fysisk aktivitet, og jeg er knallfornøyd med dem. :) De koster 350 kr hos mpx.no.

Skrevet

Nå har jeg og mine nye Koss Spark Plugs vært på joggetur, og de satt kjempebra hele veien! :) Veeeeldig deilig å ikke fikle med dem hele tiden. Synes de var bittelitt for store i starten, og syns det ble litt "press" i øret, men det var nok bare uvant, for etterhvert tenkte jeg ikke mer på det. Så alt i alt, helt topp! -og ikke minst var det mye bedre lyd i dem enn i mine forrige. Plutselig hørte jeg bass også :) Tusen takk for tipset Twigi! :)

Tusen takk til deg også itla, selv om jeg allerede hadde kjøpt disse Koss-proppene da jeg leste det du skrev :)

Samboern min prøvde nemlig også de fra Koss, men han sykler, og syntes de ble for tette. Han trenger å høre litt av omverdenen også når han sykler langs veien. Så jeg tenkte at de du foreslo sikkert er et bedre alternativ for han, ettersom de ikke så ut til å "tette" øret på samme måte som de andre. Så jeg skal overbringe tipset ditt til han :)

Skrevet

Hvor får man kjøpt disse Koss pluggene?

Skrevet

Jeg kjøpte mine på netshop.no, men de finnes visst i vanlige butikker også :)

Skrevet

Prøvde å finne de.Hvilken kategori er de under?

Skrevet (endret)

Her er dei. Trur jammen eg skal kjøpe dei eg også, det har definitivt vore nokre bomkjøp.

(Heilt usakleg sånn til slutt: TS sitt nick kunne neppe ha vore meir treffande enn FallOutGirl. :ler: )

Endret av Alsana
Skrevet
(Heilt usakleg sånn til slutt: TS sitt nick kunne neppe ha vore meir treffande enn FallOutGirl. ler.gif )

Hehe, jeg tenkte ikke på det engang jeg, men jeg er enig! :ler:

Takk for at du la ut link Alsana! Jeg aner nemlig ikke hvordan man gjør sånt.. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nike sin sportsutgave, lagd i samarbeid med ipod er også veldig bra. Øretelefoner som man hekter over ørene, sitter som støpt.

Skrevet

Åh, det var då så lite. Berre glad for å hjelpe. :) No gler eg meg til dei kjem!

FallOutGirl (hehe), viss du vil leggje inn ein link i innlegga dine kan du trykke på den grøne knappen med eit plussteikn på.

Skrevet

Aaaaah, takk igjen Alsana! :)

Nå har jeg vært på øvelsesforumet og prøvd meg fram. Kult :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...