Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei alle sammen!

Hvor viktig er det å være forelsket i hverandre i et langvarig forhold?

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det komer vel litt ann på hva man legger i forelskelse. Jeg er nok ikke lenger forelsket i min mann, ikke hele tiden i alle fall, men forelskelsen kommer og går. Om sommeren er det jo lett å bli litt forelsket igjen, i solveggen med ei øl og en pen man kribler det jo litt litt i mgaen.

Så lenge man har gått over i å dypt elske partneren sin er ikke forelskelsen så viktig. Skulle mann gått rundt å være forelsket hele livet hadde lite blitt gjort. (når jeg er forelsket klarer jeg ikke konsentrere meg og vil bare ha sex hele tiden). Å elske noen å være kjærlg og trygg er ingen dum erstatning for en forelskelse, dette medfører like mye glede som en forelskelse gjør.

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Dette lurer jeg litt på...

For jeg er litt i tvil om jeg er forelsket i kjæresten min. Noen ganger føler jeg at jeg virkelig er det. Andre ganger ikke i det hele tatt.

Men jeg savner han jo når det går lenge mellom vi møtes, og er kjempe glad i å være sammen med han. Det er er super fyr, og jeg trives jo sammen med han. Vil liksom ikke slå opp med han, siden jeg koser meg sånn sammen med han. Selv om jeg ikke er helt besatt av lidenskap på en måte..

Skrevet

Men er det ikke mer positivt å elske noen, enn å bare være forelsket? En forelskelse er en kjemisk reaksjon som går over, og kan komme tilbake, men å elske noen er en vedvarende følelse av godhet mot andre. Skal man bare styre etter foreslkelsen kan man gå glipp at en ekte og dyp kjærlghet som kommer ved et langt samliv og som strekker seg langt ut over forelskelsen.

Skrevet

Jeg synes ikke det er så viktig, det er andre ting jeg vektlegger mer.

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen da?

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Forelskelsen kan jo komme helt i begynnelsen, eller den kan komme etter hvert.

En forelskelse går jo veldig opp og ned. Jeg er enig med Pax. Det er andre ting som er mye viktigere for meg. Da mener jeg stabilitet, trygghet, tenning. Sånne ting, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...