Pasha Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Skal til usa i løpet av neste år og tenkte kanskje å leie bil fra new york city å kjøre oppover hit. Hvor lang tid bør vi beregne på det? Tenker også å kjøre derifra til Washington DC område. Hvor stor avstand er det?
Pasha Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2007 fant ut av det... søkte opp veibeskrivelse på gule sider i usa. ca 6 timer skulle det ta.. så bør greie det på en dag.
Gjest Bladlusa (uinlogget) Skrevet 4. juni 2007 #3 Skrevet 4. juni 2007 Om dere har muligheten til å dra over på den kanadiske sida, ser dere alt mye bedre derfra. På den amerikanske sida må man ut på en smal "utstikker" for å få sett fossene, på den kanadiske sida er det lange gangveier med utsikt hele veien, restaurant med utsikt o.l.
Pasha Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2007 har planer om å komme oss over på den kanadiske siden ja Hørt at det er mye bedre på den siden. Krever det noe av oss som nordmenn å komme over grensa? (annet enn å ha med passet vårt?)
Bladlusa Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Så vidt jeg vet er Canada mye enklere å ha med å gjøre enn USA på den måten. Dere trenger så vidt jeg vet ikke visum eller noe. Bare sørg for at dere har med dere alt dere trenger for å komme tilbake til USA etterpå! Leit å være strandet i Canada om all bagasjen er i USA... Og om dere har tid/mulighet kan jeg anbefale et besøk her... Noen bilder: Google Nydelig by. Og her får man også kjøpt verdens beste karameller, verdt en omvei i seg selv...
Pasha Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 blir nok 2 netter der tenker jeg Kommer jo opp på ettermiddagen dag 1... og da er det kjekt å ha en hel dag der tenker jeg og deretter reise vidre på dag 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå