Gjest In Love:) Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hvem skulle trodd at dette skulle skje meg? At et tilfedig møte og en date skulle lede til dette....Vi er på tredje mnd. nå, men det føles som om jeg har kjent deg hele livet. Vi har ikke vært fra hverandre siden vi ble kjent...å være uten deg er som å miste en del av meg selv. Nå skal vi snart flytte sammen, og hjertet mitt dundrer av tanken på at du og jeg skal ta steget videre. Du sa det mest merkverdige for noen dager siden; At jeg var damen i ditt liv, og at om det fortsatte slik så ville det komme en ring...Hvordan kan to sjeler møtes på denne måten og klaffe så hardt? Jeg har aldri følt en slik lidenskap og kjærlighet til noen før... Du er mannen i mitt liv; Jeg elsker deg.....
Gjest ~Alwa~ Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Kos deg og nyt det. Går det på tryne så går det på tryne, men da slipper du hvertfall å sitte der i etterkant å lure på hva som hadde skjedd om du bare våget litt mer
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Kos deg og nyt det. Går det på tryne så går det på tryne, men da slipper du hvertfall å sitte der i etterkant å lure på hva som hadde skjedd om du bare våget litt mer Ja enig! Go for it! Man lever bare en gang! Kos deg
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Ønsker dere lykke til! Jeg traff min "soulmate" for 5 år siden. Vi har det fortsatt fantastisk sammen. Kjærlighet og god kommunikajon har vært vår "oppskrift".
Lana_86 Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Det var rørende å lese. Så utrolig heldige dere er begge 2 :rødme: Håper jeg blir like heldig en dag.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #9 Skrevet 4. juni 2007 Og dere traff hverandre på KG? Jøss, ikke dårlig med en mann som snakker om ring. Trodde det var noe som kvinner måtte true på dem. Så fint å vite at romantikken ikke er død! :kaffe:
Gjest Walt Skrevet 4. juni 2007 #10 Skrevet 4. juni 2007 3 måneder= sjelevenn for de aller fleste! Gi det 3 år og kom med tilbakemelding så skal du få annet enn Disney ovasjoner fra meg! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2007 #11 Skrevet 4. juni 2007 Jeg var sammen med en sjelevenn i 20 år. Jeg følte med like forelsket og glad når jeg så han etter 10 år som 1 år. Det er virkelig noen som passer bedre for hverandre enn andre. Ikke alle forhold begynner så bra heller. Jeg ønsker det bare lykke til, og det føles helt fantastisk
Gjest Peachbud Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Jeg var sammen med en sjelevenn i 20 år. Jeg følte med like forelsket og glad når jeg så han etter 10 år som 1 år. Det er virkelig noen som passer bedre for hverandre enn andre. Ikke alle forhold begynner så bra heller. Jeg ønsker det bare lykke til, og det føles helt fantastisk Hva skjedde? Hvorfor er dere ikke sammen lenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå