Gå til innhold

Hvor shopper du helst?  

5 stemmer

1. 1. Hvor shopper du helst?

• HQHair
      2
    • Lookfantastic
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Hvor shopper du helst? På HQHair eller Lookfantastic? Jeg har aldri shoppet fra HQ før, men flere ganger på LF og har alltid vært fornøyd med de men nå lurer jeg på hva som egentlig er best? Noen med erfaringer? :)

Endret av Tanita
Gjest Deception
Skrevet

Hqhair har jo et mye større utvalg i det meste, men prisene er kanskje bittelitt høyere. Jeg er fornøyd med begge steder, og begge sender like raskt.

Gjest Gjest
Skrevet
Hqhair har jo et mye større utvalg i det meste, men prisene er kanskje bittelitt høyere. Jeg er fornøyd med begge steder, og begge sender like raskt.

Helt enig. HQhair har større utvalg, spesielt når det gjelder sminke, men prisene på hårprodukter er kanskje bittelitt høyere.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg liker LF best, uten tvil! Supre priser, rask levering og de har det jeg liker og trenger! ;)

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Kommer an på hva man skal ha.

Som de andre skriver har HgHair et bredere utvalg, men litt dyrere (syns forsendelsen er dyrere også minnes jeg). De sender heller ikke like fort, og jeg har opplevd rot med dem to ganger. Det endte med at jeg fikk to identiske krølltenger (de klarte å sende meg en pakke to ganger), og jeg fikk jo beholde den, men det andre problemet var at de surret skikkelig med bestillingen og varene kom så sent.

LF har ikke fult så mye som HQ, men er kjappere med leveringen og billigere.

Endret av Frøken Titt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...