Gjest Lund Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Når kan brudeparet gå fra bryllupsfesten?Hva er vanlig?
Gjest Blondie65 Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Det kommer helt an på hva som er vanlig og lokal skikk. Det vanlige er vel rundt +/1 rundt midnatt? Ikke alle brudepar går før festen er over heller.
razmatazz Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Vi var med på både fest og nachspiel Vi vurderte å dra før nachspielet, men resten av selskapet var fremdeles i kjempe-humør, og ingen av den yngre garde ville hjem. Så vi ble like godt med videre. Hadde det supergøy.
Trampe Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Vi dro rundt halv fire. Bestemødrene våre og en full onkel dro før oss, etter at vi hadde forsikret dem om at det var helt greit å dra før brudeparet! Noen av festdeltakerne holdt på til klokka åtte på morgenen dagen etter, flesteparten dro i sekstida.
mavir07 Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Legger inn svaret mitt her og jeg. Så at tråden var lagt inn 2 ganger. Hei Det jeg har hørt er vanlig er vel rundt 01 - 02 tiden men vet også om et vennepar som reiste tidligere. For vår del kommer vi nok til å reise da vi er slitne
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 Vi var med på nachspielet, og dro hjem sammen med de siste. Kjempegøy! Ble helt feil for oss å dra fra festen når alle vi er glade i for en gangs skyld var samlet
Branna Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Regner med at vi kommer til å dra sånn i 12-01-tida, vi har et stykke å kjøre til hotellet der vi skal tilbringe bryllupsnatten. Vi kommer sikkert til å være veldig slitne begge to, og da er det best å kunne komme seg inn på et romantisk hotellrom mens natten enda er ung. Vi skal ha boblebad og greier, så jeg gleder meg like mye til bryllupsnatten som til vielsen og festen.
Bente:) Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Er det noen mal på det da Kan man ikke bare bli så lenge man har lyst
Ugla Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Når jeg giftet meg, dro vi samtidig med de siste gjestene. I bryllup hvor jeg har vært gjest, vet jeg ikke når brudeparet har dratt. De har ivertfall vært der når jeg har dratt. Synes det er hyggelig at de fortsatt er der, så man kan få takke for seg, når man drar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå