Gå til innhold

kløende nupper av lotion med selvbruning

Anbefalte innlegg

Gjest Vampyra
Skrevet

ååå jeg er så lei! Jeg har tidligere forsøkt å smøre nybarberte legger med natusan bodylotion med bruningsfarge, men endte opp med store nupper som klødde grusomt. Jeg tenkte at det hadde en sammenheng med at de var nybarberte og den kremen, så nå kjøpte jeg dove sin versjon med shimmer. Men den er tydligvis like ille :sur:

Det er jo ingen vits i å bruke den hvis jeg ikke kan barbere leggene, for da kan jeg jo ikke vise dem frem uansett! :sur:

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, har også opplevd dette med Dove sin selvbruner!Det rare er at jeg ikke reagerte slik i fjor da jeg brukte samme type.Vel, i fjor brukte jeg den for lys hud, i år den for mørk, men det skulle vel ikke ha noe å si? kanskje det var fordi jeg hadde barbert leggene?men jeg klødde over hele beinet, rompa også!hadde skikkelig utslett/store kløende nupper i en uke.var ikke sikker på hva det kom av, men da var det sikkert den!

Gjest Tweek
Skrevet

Prøv et annet merke enn dove. Jeg har en fra garnier som er veldig god å bruke. Den er mild og lukter ikke selvbruning og den gir også farge.

Gjest Vampyra
Skrevet

Jo men natusan sin var jo like ille, faktisk hakket værre!

Leggene er riktignok litt brunere i dag.... :sjenert:

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg blir ikke brun av Natusan sin, iallefall ikke på leggene. Det er som om farven ikke vil sette seg ordentlig, ellers er det at jeg er så vant med å ha endel farve at jeg ikke "ser" farven som kommer av Natusan sin. :forvirra:

Gjest Jytte
Skrevet

Jeg kjøpte en selvbruner-lotion på Body Shop - ble anbefalt å kjøpe en slags vott som jeg skulle bruke under påføringen.

Dette er den desidert beste selvbruneren jeg noensinne har prøvd - og det er mange. Da jeg kjøpte den så kunne ekspeditrisen fortelle at den hadde blitt kåret til "Best i test" og det skjønner jeg godt.

Anbefales :)

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Hva om du gjorde det omvendt? Smurte inn leggene med selvbruningskrem så de ble fine og brune, og så etterpå barberer dem? Kan hende huden ikke reagerer på samme måte da.

Gjest Tweek
Skrevet

Da "barberer man av fargen". Det har skjedd meg og når jeg barberer leggene så er det gulbrunt vann til bli skrapet av. Ikke å anbefale. Anbefaler heller ikke natusan sin, det lukter forferdelig og gir stygg farge. Jeg har prøvd bodylotion med selvbruning fra loreal, natusan, dove og garnier og den fra garnier er best fordi den lukter ikke selvbruning og er mildere men likevel gir farge. Dove er på andreplass vil jeg si.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg er enig i at Natusan sin stinker forferdelig! :lol:

Gjest Tweek
Skrevet

:Nikke:

Har også opplevd fra natusan sine kremer at dem "ruller av".

Hvis jeg tar på et lag to og smører og kan kremen begynne å flasse av. Veldig merkelig, jeg er rett og slett ikke fan av natusan kremer.

Gjest Tanita
Skrevet

Nei, jeg er heller ingen fan av Natusan, men det var vel fordi det var den første bodylotion med farve jeg prøvde. Bruker vanligvis St Tropez for å bli brun, men bodylotion med farve når jeg vil ha en mildere farve. Skal nå gi Garnier en sjanse. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...