Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_liv_*
Skrevet

Problemet mitt er at etter jeg fikk barn så har jeg mistet sexlysten.

Den er der bare ikke lengre.

Mannen min lider og jeg skjønner det godt, vi hadde sex hver eneste dag før jeg ble gravid.

Jeg lurer på om andre gjør noe for mannen sin selv om de ikke har lyst ?

Jeg synes det er vanskelig når jeg ikke har tenningen.

Har jo alernativet med å bruke hånd og munn men finner heller ikke det riktig når jeg egentlig ikke vil.

Hva gjør andre som ikke har lyst ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender at jeg ikke har lyst, men lysten kommer hvis man begynner...man kan lett falle inn i en ond sirkel som bare blir vanskeligere å bryte jo lenger tid det går. Så man må bare begynne....så kommer nok lysten tilbake etterhvert...Lykke til!!!

Skrevet

Ja, hender ofte. Av og til angrer jeg etterpå, av og til ikke...det går så veldig i perioder, så når samboern har lyst så "stiller" jeg gjerne opp ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er selv i samme båt. Jeg føler jeg ofte må stille opp selv om jeg egentlig overhodet ikke har lyst. En ting er å ha lyst på sex en annen ting er å ha lyst å gjøre noe for mannen min. Jeg tror sex er en ting som må til for å få forholdet til å fungere.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Mannen min lider og jeg skjønner det godt, vi hadde sex hver eneste dag før jeg ble gravid.

Har jo alernativet med å bruke hånd og munn men finner heller ikke det riktig når jeg egentlig ikke vil.

Jeg har ikke hatt lange tørker, men selv for episoder hvor man bare vil ha kroppen sin for seg selv, synes jeg det er en dårlig deal for begge om jeg gjør det uten å ha spor av lyst. Skal man holde på slik over tid, tror jeg det tar lenger tid å finne frem til lysten igjen, fordi man assosierer sexen med plikt og følelse av at man skuffer den andre ved å ikke være ekte engasjert og kåt. Partneren ønsker seg jo en å elske med, ikke en mekanisk tjeneste for hans skyld.

Jeg går seksuelt i "dvale" hvis jeg ikke har noe på lang tid, og da har jeg en opptiningstid etterpå. Kanskje dere skulle prøve å bygge intimiteten på deg en stund, og ikke på hans underskudd? Kan jo hende at lysten kan lokkes frem fortere igjen med f.eks sensualitetstrening (kan sikkert googles), å prøve å fantasere og onanere på egen hånd eller andre måter å vekke den på, hvor du i starten ikke fokuserer på å møte hans behov, men heller kjenner etter på deg selv.

Gjest vimselot
Skrevet

Vet ikke helt, men i mine tidligere forhold har jeg fått lyst og blitt tent når mannen er tent og vi er "i gang"

Har tenkt som deg ts, at har ikke lyst, men har gitt det en sjanse og forlatt tanken på at jeg ikke har lyst. Også forlatt tanken på at jeg må vel (den har jeg aldri tenkt...)

Men nå er jeg altså ikke sex-terapaut, men tror tankene dine kan hindre deg.

Du har nettopp fått barn? Vet venninner har fortalt, om menn som overlater alt ansvar for barn og hus osv til dama, og da har de mistet tenninga helt. Men jeg har ikke noen oppskrift. Kan ikke gi råd, om noe jeg vet lite om. Dvs. barn og ansvarsunngåelser.

Gjest Jytte
Skrevet
Jeg har ikke hatt lange tørker, men selv for episoder hvor man bare vil ha kroppen sin for seg selv, synes jeg det er en dårlig deal for begge om jeg gjør det uten å ha spor av lyst. Skal man holde på slik over tid, tror jeg det tar lenger tid å finne frem til lysten igjen, fordi man assosierer sexen med plikt og følelse av at man skuffer den andre ved å ikke være ekte engasjert og kåt. Partneren ønsker seg jo en å elske med, ikke en mekanisk tjeneste for hans skyld.

Jeg går seksuelt i "dvale" hvis jeg ikke har noe på lang tid, og da har jeg en opptiningstid etterpå. Kanskje dere skulle prøve å bygge intimiteten på deg en stund, og ikke på hans underskudd? Kan jo hende at lysten kan lokkes frem fortere igjen med f.eks sensualitetstrening (kan sikkert googles), å prøve å fantasere og onanere på egen hånd eller andre måter å vekke den på, hvor du i starten ikke fokuserer på å møte hans behov, men heller kjenner etter på deg selv.

Dette har du helt rett i, tentacle. Å onanere eller å ha hyppig sex er med på å bygge opp seksuallysten. Jo mer sex, jo mer lyst ... sies det.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Får som regel lyst når han har lyst uansett jeg da. Det mest tennende er jo å se at øynene hans lyser av lyst..da er ikke jeg sein om å renne over hehe

Gjest Grrrreat!
Skrevet

Hvor vanskelig er det å legge seg på rygg? Mannen gjør jo alt arbeidet. Det er over på to min. Uansett. Du klarer å lage problemer av alt mulig.

Skrevet

Er det lenge siden dere fikk barn? Det kan jo ha med manglende overskuddå gjøre. Jeg har iallefall ikke tenning på topp når jeg er sliten...

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Det kommer an på hvorfor jeg ikke har lyst.

Har jeg vondt i magen er det nei, nei.

Hvis jeg bare ikke har tenningen hender det at jeg blir med på leken. Jeg blir ofte tent da uansett. Jeg er ikke så avhengig av forspill.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Hvor vanskelig er det å legge seg på rygg? Mannen gjør jo alt arbeidet. Det er over på to min. Uansett. Du klarer å lage problemer av alt mulig.

:sprettoy::ler:

Gjest =tentacle=
Skrevet
Får som regel lyst når han har lyst uansett jeg da. Det mest tennende er jo å se at øynene hans lyser av lyst..da er ikke jeg sein om å renne over hehe

Da har du jo lyst, det var bare ikke du som fikk lyst først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...