Gjest Kamilla Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Hei! Jeg har lenge slitt med vond rygg, periodevis er den ganske bra, mens andre ganger er det ganske ille. Har tidligere gått til naprapat (som hjalp ganske mye), og til kiropraktor (som ikke hjalp så veldig). Har nå hatt en behandling hos en idrettsmassør, og hun mener at mye av ryggsmertene skyldes for mye svai i ryggn, og at jeg har alt for "stiv" muskulatur. I tillegg har litt bekkensmerter etter fødsel "forplantet" seg oppover. Etter en -7vondt!) time hos henne, merker jeg at jeg allerede har blitt litt bedre, og har derfor bestilt en ny time. Hun mener jeg bør gå ukentlig i noen uker for å se an resultater. MEn dette er dyrt! Kan en lege henvise til massasje (som jeg føler hjelper ryggen min?) Dette er altså en som driver med idrettsmassasje, og ingen "velværesalong"...
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juni 2007 #2 Skrevet 3. juni 2007 Hva slags utdannelse har denne massøren da? Han kan jo henvise til fysioterapeut.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Tror ikke du kan få henvisning til dette nei. Jeg gikk til omtrendt det samme for senebetennelse i hendene, men fikk ikke henvisning. Fysioteraput og kiropraktor derimot får du henvisning til. Kanskje fysioteraput kan være et alternativ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå