Totalya Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Vi ble bedt i bursdag i dag, og har ikke gave... Noen som har tips til en gave til ei jente som blir 5 år? (Gir ikke penger) For rundt en hundrelapp. Vil liksom ikke ha en gave det står skrevet bensinstasjon på ...
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Det gjør vel heller ikke noe å kjøpe gave på bensinstasjon. Hvis du ble bedt i dag så bør de som inviterte skjønne at dere ikke har 100 butikker å velge mellom.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 jeg tror platekompaniet i byen her, tr.h, er åpent på søndager? cd, dvd... ellers gjør det vel ingen ting om dvd'n eller gaven kommer fra bensinstasjon? det er jo ikke blomster det er snakk om her. nå har de kanskje fått inn fine uteleker også.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Du får kjøpt endel på bensinstasjonen som ikke roper bensinstasjon, f.eks cder og dvder. Og de kan ikke forvente noe særlig når du blir invitert så sent.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Vi har begynt å lage blomsteroppsatser til gave til små jenter. Vi kjøper en fin skål, kopp, eller lignende som hun kan bruke til noe annet senere, litt oasis og litt diverse blomster, totalt ca 100 kroner, og setter sammen en liten oppsats selv. Kjempepopulært!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2007 #8 Skrevet 3. juni 2007 Vi har begynt å lage blomsteroppsatser til gave til små jenter. Vi kjøper en fin skål, kopp, eller lignende som hun kan bruke til noe annet senere, litt oasis og litt diverse blomster, totalt ca 100 kroner, og setter sammen en liten oppsats selv. Kjempepopulært! Alt dette får du på plantasjen/oasen som også er åpen på søndag.
Totalya Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2007 Blomsterbutikkene åpner ikke før om noen timer her. Men jeg får sjekke utvalget på bensinstasjonen tenker jeg. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå