Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2007 #1 Skrevet 3. juni 2007 Jeg er lærer, matte, var det, men har også jobbet med ML og spesialidsrt meg innen det. Det kan være fakta eller løgn, men jeg er fysioterapaut og har jobbet med det (alt jeg skriver er løgn). Hvis noen tror at jeg har jobba sammen med martha louise, vel... Men jeg har hatt flere jobber, men det jeg skrev var løgn. Hva jeg ville jobbet med? Sier ike.
Hobgoblin Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er presidentkandidat i et større, atomtungt land litt vest for Norge. For å vinne valget må jeg se nøyaktig slik ut i et års tid:
Amalie_85 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har blitt forfatter etter å ha vært eskorte pike. Men det ble et kjedelig liv, så nå skal jeg skrive en bok om alle mine kunder!
Gjest Borghild Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 jeg er profesjonell bankraner og torpedo
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 overbuljongterningpakkmesterassistent
Koseslange Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Jeg er best boy og key grip.. ..høres kanskje suspekt ut (og det er jo ikke mitt egentlige yrke), men google det opp !
Gjest vimselot Skrevet 25. september 2007 #17 Skrevet 25. september 2007 Jobber i spåtelefonen, jeg, derfor jeg er så irritert for at kg hadde reklame pga dette...
Gjest vimselot Skrevet 26. september 2007 #20 Skrevet 26. september 2007 En av rådgiverne for kongehuset, i Norge... er jo en eks av håkon, så jeg er godtatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå