Nelle Skrevet 10. mars 2003 #21 Del Skrevet 10. mars 2003 Kondom ved munnsex??? :o Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2003 #22 Del Skrevet 10. mars 2003 Klamydia, herpes ++ smitter også hvis man har munnsex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. mars 2003 #23 Del Skrevet 10. mars 2003 Æsj..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. mars 2003 #24 Del Skrevet 10. mars 2003 "disgøstinge" (som vi sier på bergensk..) bilder!!!!! :veldigsur: Er lykkelig med fast, frisk partner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 10. mars 2003 #25 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg er LIVREDD for å få kjønnssykdommer!!!! :o Har hatt hjertet i halsen et par ganger etter ons i fylla da en ikke engang husker hva kondom er... Har heldigvis sluppet unna så langt, og har lært av de gangene. Bruker ALLTID kondom nå! man vet aldri hvem partneren har vært sammen med! :-? Det samme gjelder egentlig når man er i et fast forhold. Hvem vet om han/ hun er utro og ikke bruker kondom?? det er ganske skremmende synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 12. mars 2003 #26 Del Skrevet 12. mars 2003 Sinnsykt stygge bilder! Usj, de har satt seg i hodet mitt, får de ikke vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. mars 2003 #27 Del Skrevet 12. mars 2003 Urk. Glad jeg ikke har fått sånt no og bruker kondom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 16. mars 2003 #28 Del Skrevet 16. mars 2003 Til orientering så er ikke den siden av mest seriøs karakter. Personlig tviler jeg sterkt på at noen av bildene er ekte (med tanke på at det meste på siden er bare tull, så er dette heller tvilsomt). Har sett lignende bilder i lærebøker, ingen grunn til å tvile på ektheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå