Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ga du sist til din kjære?

Tenker du mye på hva du gir?

Spør du hva han ønsker seg?

Trenger litt inspirasjon til hva jeg skal gi til sambo (30 åra) i år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga et par bøker, undertøy og kom med muffins med lys og liten flaske musserende vin. Er studenter, så ble ikke så stort.

Tenkte mye på hva jeg skulle gi ham, og spurte, men fikk ikke noe fornuftig ut av ham.

Gjest Piper
Skrevet

Han gikk ut og kjøpte et par kjørehansker fra meg, for jeg syns det er bedre enn å prøve å finne noen som passer han.

Han kan også få gavekort i ulike motorsykkelbutikker, og det er en kjempe gave for han.

Skrevet

Jeg kjøpte forede skinnhansker fordi han er en frysepinn, men det ble ikke særlig vellykket i.o.m. at han klør av ull (som var foret). Så da har jeg fått meg alt for store hansker. :sprettoy:

Skrevet (endret)

Jeg overrasket med piknik i parken og en konsert i Filharmonien. Og et fotoalbum jeg hadde laget med bilder av den siste ferieturen. I tillegg hadde jeg kjøpt vin til anledningen som vi drakk etterpå.

Endret av Pax
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg strikket en ullgenser til han som han kan ha på jakt :)

Den første jeg har strikket til han, så det var jo egentlig litt romantisk da...

Han ble kjempeglad, så har du tid......strikk!

Skrevet

Sist gav jeg kjæresten min en iPod som han hadde ønsket seg lenge. Også en Moods of norway t-skjorte. (hadde fått en del penger ekstra :))

Gjest -eline-
Skrevet

Han hadde 30-årsdag for noen uker siden og da hadde jeg og venner&familie spleiset på el-gitar m/stæsj til han. I tillegg så kjøpte jeg Walk the Line på DVD. Tidligere har jeg hatt veldig dårlig råd når det har kommet til bursdagen hans (mai er en dårlig måned for en student som får utbetalt hele studielånet i januar...), men han har fått DVD-er/CD-er han har ønsket seg, spesielle t-skjorter, bøker jeg trodde han ville like, et år laget jeg en liten bok med bilder av oss, spesielle datoer som betyr noe for oss etc, og i fjor printet jeg ut plakater av de beste bildene vi har tatt (vanskelig å vite hvem som har vært fotograf ;)).

Skrevet

Klokke, CD eller DVD boks med favorittartister, konsertbilletter, klær.

Skrevet

Jeg gav sydentur, vi reiser på tirsdag :)

Hører alltid med ham om det er noe han ønsker seg, men ettersom det ikke var noe spesielt han ønsket seg i år, så ble det en tur vi begge har fortjent etter et slitsomt avslutningssemester på skolen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...