Gjest Gjest_ Skrevet 10. mars 2003 #1 Del Skrevet 10. mars 2003 Når man er jente, og kåt. Og det kommer "fittesaft" i skjeden. Er det normalt at denne er melkehvit av farge? Jeg sjekket meg for kjønnsykdommer for ikke så lenge siden, og hadde ingenting. Har bare vært med en gutt siden, og vi brukte kondom (var med han før jeg sjekket meg også -så det tyder absolutt ikke på at han har noen sykdommer i og med han ikke har vært med noen andre i mellomtiden). Takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ Skrevet 10. mars 2003 #2 Del Skrevet 10. mars 2003 Men kom igjen, da gutter! Dere har vel sett "fittesaft" på nært hold mange ganger, har dere ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2003 #3 Del Skrevet 10. mars 2003 Fittesaft er ikke hvit! Du har antagelig fått utflod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 10. mars 2003 #4 Del Skrevet 10. mars 2003 Hva er egentlig forskjellen på saft og utflod?? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anabell Skrevet 11. mars 2003 #5 Del Skrevet 11. mars 2003 Å ha litt utflod utflod er helt normalt, kan ofte være hvit av farge(du trenger ikke ha en kjønnssykdom for å ha utflod, det er skjedens eget rensemiddel). Da man blir seksuellt opphisset og våt kommer det blankt "glidemiddel". Det er i hvert fall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #6 Del Skrevet 12. mars 2003 "Saften" kan også være hvit, og det er ikke utflod. Hvis man pumper på blir saften fylt med luft, som vann med luft, det er jo "hvitt" men ikke forurenset. Luft som blir blandet med saften kan altså gjøre at den blir hvitaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest* Skrevet 13. mars 2003 #7 Del Skrevet 13. mars 2003 Tror ikke dette er noe unormalt nei. Hos kjæresten min ser jeg av og til når vi har ligget sammen en stund, dvs når jeg beveger pikken ut og inn, at det kan begynne å "skumme" i fitteåpningen (dette er IKKE sæd, det skjer FØR utløsning). Skulle anta at dette er en fysiologisk reaksjon som bare kommer på litt forskjellig tidspunkt og i litt forskjellig grad hos de fleste jenter(?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå