Zarabie Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 salt fungerer hvis det fortsatt er vått. prøvde det på et hvitt gulvteppe hos en kammerat, forsvant som dugg for solen
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Ta zalo på flekken og legg i bløt over natten, vaskes i maskin etterpå.
Brunhilde Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Du kan også prøve "Vanish" - ta det rett på flekken og vask etterpå.
Grønt blad Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 Salt fungerte ikke da jeg fikk rødvin på duken. Væsken forsvant, men det meste av fargen ble igjen. Hvitvin (og visstnok vodka(/annen sprit) fungerer bra. Likt løser likt....
Serene Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Hvitvin skal fungere bra, ja. Og da må jeg benytte anledningen til å fortelle en liten anekdote: En venninne satt på vorspiel og drakk hvitvin, og sølte litt på blusen sin. Straks grep hun etter nærmeste rødvinsglass og kastet rødvin på flekken.... Jeg ler hver gang jeg tenker på dette, hehehehe. Er det mulig....
Rannva Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 Grønn Domestos (toalettsåpe ja, den uten klor) tar det meste. Rødvin, blåbær osv. Hell rett på flekken og vent noen minutter så er den borte. Vask på vanlig måte i maskin. Tada.
Grønt blad Skrevet 4. juni 2007 #8 Skrevet 4. juni 2007 Hvitvin skal fungere bra, ja. Og da må jeg benytte anledningen til å fortelle en liten anekdote: En venninne satt på vorspiel og drakk hvitvin, og sølte litt på blusen sin. Straks grep hun etter nærmeste rødvinsglass og kastet rødvin på flekken.... Jeg ler hver gang jeg tenker på dette, hehehehe. Er det mulig.... Stakkars...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå