Gå til innhold

Fresht undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og kjæresten tenkte vi skulle se om vi fant noen nettbutikker med godt utvalg i fresht undertøy. Litt råere undertøy enn kjedebutikker, og gjerne lakk, lær og latex. Uniformer og kostymer også. Og sko!! :)

Har vært innom flere nettbutikker og sett kjapt, men de meste er jo i store størrelser. Jeg er liten - 164 cm, 48 kg, XXS-XS, 65 C/D. På f.eks Orion er den minste størrelsen de har S = 75 B, og det er jo altfor stort for meg. Så.. Noen som vet om noen butikker som har (noe) i små størrelser?

Takknemmelig for all hjelp! :)

Edit: Oj, denne ligger kanskje feil? Jeg bare la den inn her siden jeg var å skrev noe annet.. Bare den flytt hvis den ligger feil!

Endret av Zaphireh
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg et litt annet problem enn deg, men normalt store bryster, men er kort rundt ryggen. Og så er jeg litt lavere enn deg og veier litt mer, men skal se hva jeg finner *s*

Secrets in Lace - Nettbutikk med mye lekkert undertøy, en del i vintage-stil. Mener å ha sett noe der som kanskje passer deg.

Honour - Litt usikker på hvordan størrelsene er, men det skader ikke å sjekke.

Fetish Fairy - Har i alle fall sett XS i størrelse der.

FairyGothMother - Regner med at de har et og annet som kan passe, men dette er ikke så mye fetish. Men er de samme som har Fetish Fairy.

House of Harlot - Har i alle fall sett XS.

Breathless - har sett XS.

Bananashoes - Godt utvalg av sko.

Om du vil kjøpe fra Norge kan du prøve Pandoras Closet De har mye innen både klær og sko. Har de ikke din størrelse er det bare å sende mail og spørre om de kan skaffe det. De er veldig koselige (stikker innom butikken hver gang jeg er østpå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...